×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار مدیر درمان و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با فعالان تشکل های کارگری استان

گیلان پیام/ دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان و کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه هفته کار و کارگر با حضور در سالن اجتماعات خانه کارگر استان با فعالان تشکل های کارگری از شوراهای اسلامی کار، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، انجمن پیشکسوتان و خانه کارگر دیدار نمودند.
در ابتدای این مراسم حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر استان با بیان این نکته که بیش از نیمی ازجمعیت استان را کارگران، بیمه شدگان و بازنشستگان تشکیل می دهند و از آنجایی که در سالهای اخیر مشکلات اقتصادی برای این قشر زحمتکش ایجاد شده است، باید توجه بیشتری به مشکلات بیمه ای و ارتقا درمان آنان شود. انتظار بر این است همه مسئولین نسبت به حل مسائل کارگران اقدامات عملی و ملموس انجام دهند.
ایزدی همچنین گزارشی از عملکرد خانه کارگر در یکسال گذشته و برنامه های هفته کارگر برای سالجاری را نیز تشریح نمود.
در ادامه این نشست دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه خدمت به کارگران و بازنشستگان را افتخاری برای خود میدانیم گفت: کارگران و بیمه شدگان شریف ترین و مظلومترین قشر جامعه هستند، همانطور که پیامبر اکرم (ص) دست کارگر را بوسید و فرمود این دستی است که آتش به آن نمی رسد. خدمت به این عزیزان را افتخار خود می دانیم و همواره بدنبال توسعه درمان و ارتقا کیفت خدمات قابل ارائه هستیم.
دکتر حسین ابراهیمی اظهار یکی از مهمترین دغدغه های کارگران مسئله سلامت و درمان است اظهارداشت: با پیگیری و تلاشهایی کارکنان و همراهی مسئولین درصدد هستیم اتفاقات خوبی در سال جاری در سطح استان انجام شود تا بخشی از دغدغه های بیمه شدگان و این قشرزحمتکش را کاهش خواهد یافت که از جمله اقدامات آن میتوان اجرای طرحهای توسعه ای در این بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، دریافت مجوز و کلنگ زنی جهت احداث مجتمع درمانگاهی این بیمارستان ، دریافت مجوز و کلنگ زنی احداث مجتمع درمانگاهی، اداری و رفاهی شهرستان لاهیجان، بازسازی درمانگاه منجیل و… اشاره نمود.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه با ما نماینده درمان کارگران در استان هستیم باید تلاش کنیم و با اقدامات موثر نظیر احداث مراکز درمانی در شهرستانهای فاقد درمانگاه و موقعیتهای واجد شرایط و بهبود خدمت رسانی از طریق مراکز خرید خدمت بتوانیم گامهای موثری در اعتلای درمان استان و کاهش دغدغه های کارگران و بیمه شدگان برداریم.
وی افزود: درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و ۲ بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با ۲۳۴۷ موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.همچنین این مدیریت با پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب العلاج(شامل ۱۰۷ بیماری) و پرداختی های غیر شمول بدنبال کاهش دغدغه های مالی بیماران است.
شایان ذکر است ۵ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه هفته کارگر و اول ماه می مصادف با ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.