×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همایش آموزشی ایمنی برای سیمبانان و پیمانکاران شهرستان رودسر

گیلان پیام/در این همایش آموزشی اکبر شادپور مدیر توزیع برق شهرستان رودسر گفت: برگزاری اینگونه همایش ها باعث افزایش آگاهی و آموزش و فرهنگ ایمنی و بالا رفتن سطح ایمنی در همکاران می شود.
وی افزود: مباحث ایمنی بسیارگسترده است لذا لازم است الزامات اولیه ایمنی برای همیشه در ذهن کلیه همکاران نقش ببندد و بخشی از کار بر عهده سازمان است تا با برگزاری کلاس ها و سمینارهای آموزشی در بخش آگاه سازی و ایجاد شناخت اقدام کرده و بخش دیگر بر عهده خود افراد شاغل در بخش های فنی می باشد تا با دستیابی به این مهارتها و ارتقاء سطح دانش در این زمینه موجبات موفقیت و سلامت خود و شرکت را فراهم آورند.
شادپور اظهار داشت: ایمنی حین کار ضامن اثر بخشی و مستمر بودن کار است و ایمنی بر کار ضرورت دارد و باید با باور به مسئله ایمنی و درونی کردن این مسئله برای خود و با رعایت ضوابط و مقرارات ایمنی، خطاهای انسانی که همواره وجود دارد را به حداقل ممکن برسانیم .
در ادامه مدرسین این همایش در خصوص محورهای همایش به ارائه توضیحات پرداختند و در پایان از برقکاران برتر حوزه امور توزیع برق رودسر با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.