×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عملیات وعده صادق خواب را از چشم رژیم جعلی صهیونیستی ربوده است

گیلان پیام/رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در حمایت و تشکر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی اعلام کرد : اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم منحوس صهیونیستی با تدبیر فرمانده معظم کل قوا و همت غیورمردان سبزپوش سپاه، استخوان‌های رژیم صهیونیستی را در هم شکست.
مهدی محبوبی حسن کیاده در این یادداشت ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امنیت و آرامش را به عنوان بزرگ‌ترین هدیه الهی برای ملت ایران به ارمغان آورده است ادامه داد:
دیشب که خوشحالی از انتقام با “وعده صادق” خواب را از چشم ایرانیان گرفته بود و در خیابان ها شادی می کردند، وحشت و اضطراب و بی تابی خواب از چشم صهیونیست ها ربوده بود.
وی در متن یادداشت اضافه کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ عملیات «وعده صادق» را با رمز یا رسول الله(ص) با صدها پهپاد و موشکهای کروز و بالستیک به اجرا گذاشت و طبق اعلام فرماندهان ارشد نظامی کشورمان به اهداف تعیین شده در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی رسیده است.
در ساعات پایانی شب گذشته (شنبه شب) نیروهای نظامی کشورمان عملیات پهپادی و موشکی تلافی جویانه‌ای علیه اسرائیل انجام دادند. این عملیات در واکنش به جنایت رژیم صهونیستی به شهادت رساندن ۷ نفر از مستشاران نظامی ایران در سوریه که در کنسولگری ایران در دمشق حضور داشتند، انجام شد.
محبوبی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون رهنمودها و درایت فرمانده کل قوا مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله الامام خامنه ای (مد) دانست و خاطر نشان کرد : امنیت ایران اسلامی مرهون نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همانا مولایمان علی(‏ع) فرمودند:
«لا نعمه أهنا من الأَمنِ؛ هیچ نعمتى گواراتر از امنیت وجود ندارد.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.