×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتظار مردم از مسئولان، دیدن حرکت های عمرانی ماندگار در این بخش است

گیلان پیام/حسین پور با عنوان این مطلب که ۲۱ مورد از اولویت های بخش کوچصفهان در حوزه عمرانی و بهداشتی و.. را کتبا خدمت فرماندار و همه نمایندگان محترم تقدیم کردم که از مطالبات جدی مردم در بخش کوچصفهان است گفت: از سه نماینده شهرستان های رشت و خمام می خواهیم که با حمایت های همیشگی که داشتند برای تحقق این موارد به کوچصفهان کمک کنند.

در ادامه احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان ،مدیران ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در بخش کوچصفهان با تشکر از بخشدار کوچصفهان گفت : بخشدار کوچصفهان یکی از مدیران انقلابی و جهادی و پای کار است با توجه به اینکه بخش کوچصفهان دارای مشکلات زیادی است اما این مدیر توانمند همه تلاش خود را برای رفع آن به کار گرفته است.
وی با تاکید بر این که یکی از برنامه های بنده در این دوره از نمایندگی این است که از مدیران توانمند ، انقلابی دفاع و حمایت کنم گفت :حذف مدیر هنر نیست بلکه باید مدیران را حمایت کرد و با توجه به عملکردهایی که دارند برای پیش برد اهداف انقلاب و کشور و جلب رضایت مردم کمک حال آنها بود.
وی ادامه داد : خوشبختانه کوچصفهان از بخش هایی است که مدیران توانمند و پای کار و دلسوز دارد
احمدی افزود: در دوره جدید نمایندگی خود هدفم این است که پای وزرا را به استان و شهرستان ها باز کنیم تا از این طریق مشکلات مردم و بخش ها سریعتر رفع گردد.وی با بیان این مطلب که از مشکلات جدی روستاها مسئله زباله است گفت: متاسفانه از دهیاران خواسته شده است که سطل های زباله از سطح روستا جمع آوری گردد که این مسئله را با وزیر در میان و پیگیری جدی خواهم کرد.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت:پسماند سراوان و تخلیه زباله در این منطقه به طور کامل باید متوقف گردد.

وی در پایان با تشکر از مردم کوچصفهان و مدیران و مسئولان این بخش گفت : از اینکه یکبار دیگر بنده را به عنوان خادم خود انتخاب کردید ممنون هستم و از اینکه دلی به من رای دادید من هم به خدمت به مردم با دل و جان، افتخار می کنم.در ادامه جلسه مدیران و مسئولان شهرستان و بخش و نیز دهیاران و اعضای شورای روستاها به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.