×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق و مدیران صدا وسیمای مرکز گیلان

گیلان پیام/ در این نشست جواد لطفی دبیر انسجام بخشی شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان و مدیر روابط عمومی توزیع برق گیلان گفت: صداوسیمای مرکز گیلان نقش کلیدی در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم شریف استان به ویژه در زمان وقوع بحران ها دارد و همکاری این سازمان با شرکت توزیع نیروی برق استان در فصل پیک تابستان سالجاری مشهود بود.
وی در ادامه این نشست به کارکرد مهم و تاثیر گذار رسانه در مبحث آگاه سازی مدیریت مصرف برق اشاره کرد و افزود: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و با نقدها، اطلاع رسانی ها، آگاه سازی های خود ما را متوجه نقایص، کمبود ها یا نقاط قوت عملکردمان می کنند.
همچنین در این نشست رمضانی مدیر تولید رادیو، قنبری مدیر تولید خبر، باقرسلیمی مدیر تولید سیما و باران دوست مدیر فضای مجازی صدا و سیمای گیلان ضمن تشریح ظرفیت های حوزه کاری خود، در خصوص همکاری سازنده برای گذر از پیک مصرف تابستان از جمله حضور مسئولان صنعت آب و برق در بخش های مختلف از جمله برنامه های گفتگو و خانواده محور، حوزه کودکان، خبر و… اعلام آمادگی کردند.
در ادامه ی این نشست ، هر یک از حاضران ، نقطه نظرات خود را در مورد نحوه انتخاب سوژه ها ، روش های اطلاع رسانی و مواردی که نیاز به اطلاع رسانی عمومی دارد ، ارائه کردند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.