×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید تیم های فنی قرارگاه خاتم الانبیاء از پروژه های فاضلاب استان گیلان

گیلان پیام/ معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان اظهار داشت: در پی عقد ۲ تفاهم ‌نامۀ همکاری جهت اجرای پروژه های فاضلاب برای شهرهای “رشت، فومن، لاهیجان، سیاهکل، رودسر و آستانه اشرفیه‌ با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ادامه عقد تفاهم نامه اجرای پروژه های فاضلاب در ۶ شهر دیگر استان شامل شهرهای آستارا، تالش، صومعه سرا، فومن، انزلی و لنگرود با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال، بین شرکت آب و فاضلاب گیلان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بازدید تیم های مشترک فنی از طرح های فاضلاب آغاز شد.
علیرضا غیاثی با اشاره به انجام مقدمات اجرائی افزود: به منظور اجرای هر چه سریعتر این پروژه ها، هم اکنون تعیین الویت ها و ارائۀ طرح های اجرائی از سوی مشاورین طرح های فاضلاب استان در شهرهای مختلف در حال انجام است .
وی در ادامه با تاکید بر لزوم هماهنگی های هر چه بیشتر بین تیم های فنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با همکاران شرکت آبفای گیلان تصریح کرد: تاکنون بازدیدهای لازم از طرح های فاضلاب سیاهکل، لاهیجان، رشت و فومن انجام و بازدید از مابقی طرحها نیز در درست برنامه ریزی و اقدام می باشد.
غیاثی گفت: تعدادی از نمایندگان مجری طرح های فاضلاب استان گیلان به زودی از پروژه های فاضلاب در دست اجراء قرارگاه خاتم الانبیاء در شهر اهواز بازدید خواهند کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.