×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت مطرح کرد : ترویج فرهنگ دفاع مقدس چاره ساز مبارزه با ناهنجاری های فرهنگی است/همکاری تمامی دستگاهها در هر چه باشکوه تر برگزار کردن راهپیمایی اربعین حسینی

در جلسه هماهنگی برنامه های دفاع مقدس , هفته ولایت و امامت و اربعین حسینی گفت: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی را گرامی میداریم.به گزارش گیلان پیام،سیروس شفقی افزود: برگزاری مراسم های معنوی و حماسی از افتخارات همه مسئولان است و باید تمام سعی خود را در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم ها بکار گیریم .

وی با بیان اینکه مراسم اربعین نشان عزت و شکوه مسلمانان است یادآور شد: هرساله بیش از ۲۰ میلیون زائر به کربلای معلی اعزام می شوند و این نشان از عشق و ارادت مردم کشورمان به اهل بیت (ع)، به ویژه سیدو سالار شهیدان است .

شفقی با اشاره به اینکه دفاع مقدس بیانگر رشادتها و ایثارگری های جوانانمان در هشت سال جنگ تحمیلی است افزود: باید در حفظ آثار دفاع مقدس تلاش کنیم ، زیرا ترویج فرهنگ دفاع مقدس چاره سازترین راه برای مبارزه با ناهنجاری های فرهنگی است .

وی در مورد هفته ولایت و امامت گفت: باید در برگزاری این جشن ها هر ساله نوآوری و برنامه های متنوعی داشته باشیم تا بتوانیم فرهنگ نبوی و علوی را به جوانان انتقال دهیم .

در این جلسه روسای ادارات شهرستان و بخشداران به ارائه برنامه های خود در خصوص هفته دفاع مقدس، جشن غدیر و اربعین حسینی پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.