×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان :مدرسه آیت‌الله طالقانی انزلی از مدارس مدرن کشور است


مدیرکل محترم نوسازی مدارس گیلان با اشاره به اینکه مدرسه آیت الله طالقانی از مدرن ترین مدارس در سطح کشور است، گفت: طرح این مدرسه متفاوت‌تر از تمام مدارسی است که با مشارکت خیرین محترم تا کنون ساخته شده است.به گزارش گیلان پیام، مهندس مقدم، مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در نشست با فرماندار انزلی اظهار داشت: این شهرستان جزء شهرستان‌هایی است که در بحث فضاهای آموزشی، سرانه آن با سرانه متوسط کشوری تقریبا نزدیک است.

وی با بیان اینکه در بحث خیرین مدرسه ساز شهرستان انزلی آمار قابل قبولی داشته، تصریح کرد: خیرین محترم نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی استان دارند.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به اینکه مدرسه آیت الله طالقانی از مدرن ترین مدارس در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: طرح این مدرسه متفاوت‌تر از تمام مدارسی است که با مشارکت خیرین محترم تا کنون ساخته شده است.

مهندس مقدم با بیان اینکه مدرسه مذکور به عنوان اولین الگو و طرح جدید در سطح مدارس در حال اجرا است، اظهار داشت:پروژه فوق یکی از شاخص‌ترین پروژه در سطح استان است که تقریبا همردیف دانشگاه‌های استان با مشارکت خیر ارجمند سرکار خانم موقر احداث و در مهرماه سالجاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار انزلی نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه باید به حوزه فضای آموزشی توجه بیشتری شود، اظهار کرد: تخریب و بازسازی و همچنین مقاوم سازی از اولویت های اداره کل نوسازی بوده است.

میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه در حوزه تجهیز مدارس شهرستان انزلی در سال های گذشته اقدامات مناسبی انجام گرفته شده است، افزود: مدرسه آیت الله طالقانی با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی در حال اجرا بوده که یک میلیادر و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق یک خَیر تأمین شده است.

وی همچنین از عنایت این خیر و پرداخت مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی در مدرسه مجاور پروژه خبر داد. فرماندار انزلی ادامه داد: توجه به حوزه آموزشی به ویژه ایجاد فضای آموزشی مناسب می تواند در تربیت نسل پویا و جوان جامعه نقشی تأثیرگذار داشته باشد.

درپایان این نشست از برخی پروژه های آموزشی در حال ساخت شهرستان انزلی بازدید به عمل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.