×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت گیلان با نمایندگان بیمه شدگان و بازنشستگان رودسر

گیلان پیام/دراین نشست که با حضور رئیس شعبه و رئیس مرکز درمانی تخصصی تامین اجتماعی رودسر برگزار گردید اعضای کانون بازنشستگان ضمن قدردانی از توجه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به نیازهای درمانی بیمه شدگان و بازنشستگان، به بیان مسائل ومشکلات بیمه شدگان این شهر از جمله در بخش آزمایشگاهی و عدم ارائه برخی از داروها پرداختند.
معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی گیلان ضمن استماع سخنان و نظرات بازنشستگان اظهار داشت، از آنجایی که اولویت مدیریت درمان استان رفع دغدغه های بیمه شدگان است، از جمله تلاش های انجام شده، اجرای طرح تجمیع خدمات آزمایشگاهی درچند ماهه اخیر بود که مسائل مربوط به افزایش آیتمهای تخصصی آزمایشگاهی را تا حد بسیار زیادی مرتفع نمود.
دکتر عزیزیان انجام آزمایشات چک آپ زیر بازه شش ماهه در مراکز درمانی تامین اجتماعی را منوط به نظر و تایید پزشک معالج دانست و همچنین عدم تامین برخی از داروهای ویتامین مکمل را حسب تعهدات و ظوابط سازمانی عنوان نمود.
وی ابراز امیدواری کرد، به امید خدا با افتتاح و آغاز بکار بیمارستان کومله لنگرود و ارائه خدمات درمانی گسترده در این بیمارستان، تا حدبسیار زیادی نیازهای درمانی مردم این منطقه و مناطق همجوار نظیر رودسر تامین خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.