×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سازمان نوسازی مدارس یک سازمان علمی و در واقع یک دانشگاه در نظام فنی و اجرائی کشور است

گیلان پیام/وی با اشاره به طراحی مدارس و مقاومت فضاهای آموزشی در برابر حوادث طبیعی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به طراحی معماری مدارس و ایمنی و دوام فضاهای آموزشی در بخش سازه‌ای توجه و تاکید شده است.
مهندس دقیق با اشاره به زلزله های اخیر در کشور یادآور شد: تجربیات زلزله های اخیر نشان دهنده این است که فضاهای آموزشی احداث شده در برابر حوادث طبیعی مقاوم هستند.
مدیر کل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با بیان اینکه ساخت مدارس با رویکرد مدیریت سبز در تمام کشور در حال اجرا است، افزود: در سازمان نوسازی مدارس در بخش مدیریت سبز گام‌های محکمی برداشته شده است.
وی در بخش دیگری از سخناتش با اشاره به مقاوم سازی مدارس و با بیان اینکه مرمت و مقاوم سازی برای اولین بار در سازمان نوسازی مدارس اجرا شد، اظهارداشت: سازمان نوسازی مدارس یک سازمان علمی و در واقع یک دانشگاه در نظام فنی و اجرائی کشور است.
مهندس دقیق با اشاره به برگزاری این سمینار دو روزه به اهمیت دفاتر فنی در ادارات کل نوسازی مدارس پرداخت و گفت: قلب تپنده سازمان نوسازی مدارس دفاتر فنی است و این جایگاه باید تقویت شود.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در پایان سخنانش با اشاره به ضرورت بهره گیری از فناوری های نوین ساختمانی، تصریح نمود: صنعتی سازی مدارس اقدامی مهم و گامی موثر در تسریع روند توسعه فضاهای آموزشی در مناطق خاص و صعب العبور است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.