×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه بررسی و موانع و مشکلات پروژه های شهرستان شفت

گیلان پیام/ابراهیم چراغی فرماندار شفت در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیران استانی در شهرستان ، گفت ؛ در حال حاضر اعتبارات شهرستان مشخص شده است و از این پس فقط باید پیگیر پروژه‌های در حال اجرا باشیم ، لذا از همه مسئولین استانی و شهرستانی می‌خواهم که پیگیری کارها را در اولویت امور قرار دهند تا پروژه‌ای متوقف نشود.
وی همچنین قطعی تلفن ثابت و همراه را یک مشکل اساسی خواند و گفت ؛ در سال گذشته تعدادی از دانش آموزان شهرستان به شبکه شاد وصل نشدند و امیدوارم مشکلات تلفن و اینترنت شهرستان ویژه دیده شود.
ابراهیم چراغی اظهار کرد: متاسفانه عدم ثبات قیمت در بازار مشکلاتی را برای اجرای پروژه‌ها در پی داشته و باعث ایجاد مشکلاتی برای دستگاه‌های اجرایی شده است.
در ادامه جلسه بهروزی فر نماینده محترم مردم شهرستان های فومن و شفت خواستار شد: تا دولت با نگاه ویژه به شهرستان توجه کند زیرا شهرستان شفت جز شهرستان کم برخوردار کشور و اولین شهرستان کمتر توسعه یافته استان گیلان است.
فرزاد توکلی ادامه داد: ضعف آنتن دهی تلفن همراه و سرعت پایین اینترنت در برخی از مناطق روستایی به این خاطر بوده که این روستاها در پوشش تعهد هیچ کدام از اپراتورهای تلفن همراه نبوده ، در صورتی که تعداد زیادی سایت آماده احداث داریم که به علت ممانعت مردمی قابل اجرا نبوده و به همین منظور نمی توان انتظار داشت که در تمامی نقاط وضعیت مناسب باشد.
در ادامه علیرضا پارسایی مدیریت مخابرات منطقه نیز گزارشی از شاخص های ارتباطی ، پروژه های توسعه شبکه تلفن ثابت و اینترنت ، برنامه های در دست اجرا از جمله گزارش پروژه فاز ۸ ارتباطات سیار و نقاط مربوط به آن ، اجرای طرح فیبر نوری (FTTH) جهت مشترکین خانگی و تجاری برای استفاده اینترنت پرسرعت و اقدامات انجام شده پیرامون مسائل و مشکلات پیش روی توسعه شبکه ارائه نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.