×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
حوزه فنی و زیربنایی دارای نقش محوری در توسعه منطقه آزاد انزلی است

گیلان پیام/وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برای استقلال و آزادی خود بهای سنگینی ظرف ۴۳ سال گذشته پرداخت نموده و اقدامات اخیر به منظور تجزیه ایران و نظام صورت گرفته و سایر اظهار نظرها بهانه دست یابی این اهداف است که با حضور در صحنه ملت ایران، شکست خوردند. وی نسبت به حضور در جمع باصفا و تحصیل کرده معاونت فنی-زیربنای سازمان اظهار خوشحالی کرد و گفت: منابع انسانی مهمترین و اصلی ترین سرمایه هر سازمانی است که باید نسبت به تقویت و حمایت از نیروهای کارشناس و متعهد اقدام نمود.
عیسی فرهادی بر نقش محوری حوزه فنی و زیربنایی در توسعه منطقه آزاد انزلی تأکید کرد و اظهار داشت: تسهیل در امور خدماتی و ارائه مجوزهای صادره ازسوی سازمان برای فعالین اقتصادی، سرمایه گذاران و ساکنین محدوده منطقه باید در اولویت کاری قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با ارائه تحلیلی از فرصت ها و نیازهای سازمان متبوع خود در حوزه های راه و ترابری؛ خواستار ایجاد اداره راه و ترابری شد و افزود: علی رغم گذشت حدود ۱۶ سال از شروع به فعالیت رسمی این منطقه، منطقه آزاد انزلی در زمینه های زیرساختی و اجرای طرح های توسعه ای، عمرانی، یک منطقه جوان و رو به رشد محسوب می شود و این فرصتی برای اجرای طرح های آینده پژوهانه جهت تأمین نیازهای فرامنطقه ای این منطقه در مناسبات بین المللی کشورمان ارزیابی می گردد.
وی وجوه مختلفی که بر نمونه و متمایز بودن منطقه آزاد انزلی در شاخص های گردشگری، ترانزیتی و …تصریح دارد را برشمرد و بر لزوم تکمیل طرح های عمرانی-زیرساختی موجود و تعریف چند طرح جدید در سال آتی تأکید کرد.
فرهادی توجه به عمران روستایی، نظارت بر پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری،اجرای طرح تفصیلی،پاکدستی و فساد ستیزی در مسیر اجرای قانون و ارائه خدمات را بسیار مهم عنوان کردو گفت: باید عنایت داشت که در دوران تحریم های شدید و فرصت های پیش روی، انجام وظایف خود را به عنوان یک وظیفه ملی قلمداد کرده و انجام دهیم.
گفتنی است در این دیدار محمد باقر فاتحی معاون فنی و زیربنایی، مدیران و پرسنل حوزه معاونت به بیان فعالیت حوزه های کاری، نظارتی،خدماتی خود، طرح های و برنامه های در دست اجرا و پیش بینی شده پرداخته و نقطه نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.