×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدافعان سلامت لقب کوچکی برای انسانهایی است که خود معنای واژه های بزرگی همچون ایثار و از خود گذشتگی اند

گیلان پیام/ دکتر سید حسین میرپور رئیس مرکز درمانی آموزشی رازی در این مراسم با قدردانی از اقدام ارزشمند دستگاههای استان ، پزشکان را عضوی از یک تیم درمانی در پروسه مقابله با بیماری کرونا برشمرده و از تلاش تمامی پرستاران ، نیروهای پشتیبانی و … برای یاری رساندن به بیماران و خلق حماسه ای بزرگ از ایثارگری تشکر نمود .
مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت نیز در این آئین با تاکید بر اینکه مقوله های سلامت و امنیت دو بال و محور اساسی در توسعه تلقی میگردند خاطر نشان ساخت حضور تاثیرگذار کادر درمان و در راس آن پزشکان در خط مقدم مبارزه در ایام شیوع بیماری کرونا علاوه بر کمک به سلامتی جامعه ، یک امنیت روانی و آرامش برای مسئولین و مردم ایجاد نمود .
حجت الاسلام و المسلمین یاری رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب رشت نیز با بیان اینکه سلامتی از نعمتهای بزرگ هدیه شده از جانب پروردگار میباشد قدردانی از انسانها را نمادی ازشکرگزاری به درگاه الهی برشمرده و از تلاش کادر درمان برای نجات هموطنان تشکر نمود .
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این آئین باشکوه با تاکید بر اینکه نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند افزود : بی تردید بیمه شدگان و بازنشستگان این سازمان در سطح استان بخش عمده ای از بیماران و مبتلایان به کرونا را تشکیل داده اند که توسط شما پزشکان و کادر درمان خدمت رسانی گردیده اند .
وی با بیان اینکه مدافعان سلامت لقب کوچکی برای توصیف انسانهایی است که خود نماد و معنا بخش واژه های بزرگی همچون ایثار و از خود گذشتگی هستند .
در پایان این مراسم با حضور مقامات و مسئولین شرکت کننده ، از ۴۰ پزشک فعال و تاثیرگذار بیمارستان رازی که در جریان شیوع بیماری کرونا طی ماههای گذشته با تاثیرگذاری و فداکاری نقش آفرینی نموده اند با تقدیم لوح ، گل و هدیه ای تجلیل بعمل آمد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.