×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تأکید استاندار گیلان به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی

گیلان پیام/ دکتر ارسلان زارع در نشست با مجمع نمایندگان به برگزاری مستمر این نشست ها اشاره و اظهار کرد: در این نشست، آخرین وضعیت کرونا بررسی و درخصوص اقدامات صورت گرفته در دوره پیک پنجم، راه‌های مقابله جدی‌تر و لزوم همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم برای تداوم مقابله با این ویروس تبادل نظر شد.
وی بررسی آخرین وضعیت ابلاغ اعتبارات پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گیلان، تملک دارایی‌ها و نیز پیش‌بینی اعتبارات تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی به ویژه آن دسته که موعد بهره‌برداری آنان دهه فجر یا پایان سال‌جاری درنظرگرفته شده را از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد.
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: به واسطه قرارداشتن در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در خصوص چگونگی آغاز سال تحصیلی، لزوم مراعات پروتکل‌ها و اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا با همراهی مردم نیز گفت‌وگو شد.
وی به ابلاغ اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان به دستگاه‌های اجرایی طی هفته گذشته اشاره و اضافه کرد: روند انجام مبادله موافقت نامه میان دستگاه‌ها و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در حال انجام است.
استاندار گیلان بیان داشت: به مدیران برای استفاده بهینه از زمان اجرای پروژه‌ها تا قبل از فصل زمستان و تسریع در عملیات اجرایی نیز تأکید شده است.
در این نشست حجت الاسلام صفری نماینده شهرستان های رودسر و املش و رئیس مجمع نمایندگان استان، جبار کوچکی نژاد و سید علی آقازاده نمایندگان رشت، حسن محمدیاری نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، رسول فرخی نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر ، غلامرضا مرحبا نماینده شهرستان آستارا، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار و احمد دنیامالی نماینده شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نظرات خود مطابق با دستور جلسه را بیان داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.