×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان استان

گیلان پیام/ صبح امروز نشست توسعه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان درمانگاه نیروهای مسلح با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مسئولان و معاونت‌های بهداشت و درمان نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست بر ضرورت تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان درزمینهٔ تأمین نیروهای فوق تخصص، متخصص، طرحی، ضریب کا، تمام‌وقت و بسیجی تأکید شد.

همچنین در این نشست اعضای شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان گیلان تأکید کردند همچون گذشته نظیر پاندمی کرونا در مواقع بحرانی و بروز مشکلات حاد بهداشتی و درمانی حضور فعالانه و متعهدانه خواهند داشت.

تسهیل در صدور مجوز و موافقت اصولی با احداث، توسعه و راه‌اندازی مراکز سلامت‌محور نیروهای مسلح و ارائه خدمت به همه مردم و همچنین همکاری شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت کمک به مقوله نظارت بر مراکز سلامت‌محور از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بر آن‌ها تأکید شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.