×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و سلامت محور به مناسبت هفته‌ ملی سلامت

گیلان پیام/دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته ملی سلامت، اظهار کرد : هفته ملی سلامت فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مداوم و پایدار، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه،سال جاری به عنوان هفته‌ سلامت نامگذاری شده است، از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و سلامت‌محور در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دانشکده‌های تابعه خبر داد.
وی اجرای مراسم زنگ سلامت در خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری همایش پیاده‌روی به همت مدیریت تربیت بدنی در دانشکده‌های لنگرود و پردیس بین‌الملل انزلی، بازدید از سلف‌های غذا خوری دانشکده‌ها از اهم برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در هفته‌ی سلامت عنوان کرد.
دکتر مهرابیان تصریح کرد؛ هفت کارگاه آموزشی با موضوع روابط خانوادگی مثبت و سازنده به همت اداره مشاوره و سلامت روان ویژه‌ همتایاران، کارکنان، دانشجویان، ناظم ، ناظمه‌ها و سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی، مدیران، اساتید مشاور و دستیاران نیز در هفته‌ی سلامت برگزار خواهد شد که به زودی اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.
وی در پایان از افزایش تعداد دفعات توزیع میوه در سبد غذایی دانشجویان به همت مدیریت دانشجویی با هدف ترویج مصرف میان‌وعده‌ی سالم خبر داد.
لازم به ذکر است؛ برگزاری نظرسنجی در خصوص بهداشت و سلامت تغذیه‌ دانشجویی، برگزاری نشست با اعضای شورای صنفی در معاونت فرهنگی و دانشجویی از دیگر برنامه‌های اداره تغذیه دانشجویان دانشگاه در هفته‌ سلامت است و همچین ، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله؛ برپایی سفره سلامت ویژه کارکنان این معاونت از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته سلامت می باشد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.