×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراجعه تعداد ۷۸۴۲ بیمار به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت در ایام تعطیلات نوروز۱۴۰۳

گیلان پیام/سرپرست بیمارستان با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری به مراجعین ارائه خدمت نموده، عنوان کرد در این ایام ۷۸۴۲ بیمار به اورژانس بیمارستان مراجعه نمودند که از این تعداد ۶۹۲۳ نفر به صورت سرپایی ویزیت شدند و تعداد ۹۱۹ بیمار برای ادامه روند درمان در بخشهای مختلف بستری گردیدند .

دکتر گلچین گفت: در طی این مدت، آمار جراحیهای انجام شده ۱۵۹ مورد گزارش شد که از این تعداد ۵۳ عمل به صورت اورژانسی بوده و همچنین ۶۶۷۱ فقره سرم درمانی و تزریقات نیز در این مرکز انجام شد.

وی در ادامه افزود: ۲۸ مورد زایمان های طبیعی و ۵۴ مورد سزارین در ایام تعطیلات نوروز در این بیمارستان انجام شد.

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت ضمن بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز واحدهای آزمایشگاه، داروخانه وتصویر برداری این مرکز فعال بوده اشاره نمود: درمانگاههای تخصصی از قبیل داخلی، ارولوژی، اطفال، درمانگاه دیابت، بیهوشی، جراحی عمومی، زنان و ارتوپدی نیز به بیماران ارائه خدمات نمودند.

وی در پایان یادآور شد طبق هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته قبل از تعطیلات نوروزی تلاش شد تا میهمانان نوروزی و مراجعه کنندگان بدون دغدغه از تمام خدمات مورد نیاز بهره مند شوند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.