×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دولت برای تثبیت قیمتها تلاش بیشتری انجام دهد

گیلان پیام/به نقل از ایرنا؛ آیت الله رسول فلاحتی صبح چهارشنبه در خطبه های نماز عید فطر در رشت اظهار کرد: دولت سیزدهم بسیار پرتلاش است و امیدواریم که برای مهار قیمتها و تثبیت نرخ اجناس به ویژه کالاهایی که مردم در زندگی روزمره به آن نیاز دارند، اقدامات شایسته و موثری انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: هم اینک شاهدیم که دشمنان ملت و نظام جمهوری اسلامی برای در تنگنا گذاشتن مردم تلاش می کنند و به همین دلیل دولت باید تلاش کند تا در کنار تحقق شعار سال از افزایش قیمتها جلوگیری کرده و بازار را تثبیت کند.

امام جمعه رشت بیان کرد: دولت نباید اجازه دهد که بازار متلاطم شود زیرا این امر به نفع مردم نیست و امیدواریم که تا پایان کار دولت کنونی شاهد تثبیت قیمتها هم باشیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه به کمک برخی از کشورهای اسلامی از رژیم جعلی صهیونیست اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی از این رژیم جنایتکار جعلی حمایت می کنند اما با این اقدام جایگاه خود را نزد مردم از دست می دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در خاتمه گفت: البته این کشورها در حمایت و گسترش ارتباط با رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی سبقت می گرفتند اما هم اینک با فشار مردم در حال کاهش و قطع ارتباط با این رژیم جانی هستند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.