×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به دنبال کاهش هزینه و افزایش کیفیت درمان کارگران هستیم

گیلان پیام/در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات وعبادات در این ماه مبارک و بیان اینکه خدمت به جامعه کارگری که از شریفترین و عزیزترین اقشار جامعه هستند را وظیفه و افتخار خود میدانیم گفت: کارگران از ارزشمندترین طبقه جامعه هستند چرا که چرخ عظیم جوامع بشری با دستان توانای کارگران در حال حرکت می باشد و حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.
مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: سلامت و بهداشت یک عنصر الزامی در زندگی تمام مردم است و جامعه کارگری همواره با دغدغه ها و مشکلاتی در این زمینه مواجه بوده است، که مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی در تلاش است با همکاری سایر مسئولین استانی و برنامه ریزی های مدون و اجرایی این مسائل را مرتفع نمایند. همانطور که رهبرعظیم الشان انقلاب اسلامی نامگذاری سال جاری بنام جهش تولید با مشارکت مردم اعلام و فرموده اند کارگر ستون فقرات تولید است بنابراین باید مشکلات این قشر در زمینه های مختلف معیشتی، کاهش هزینه درمان و… برطرف شود.
دکتر حسین ابراهیمی اظهار داشت: با پیگیری و تلاشهایی کارکنان و همراهی مسئولین توانستیم اقدامات موثر و گامهای اساسی در این زمینه توسعه درمان استان برداریم که از جمله آن میتوان به افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود، افتتاح آزمایشگاه مولکولی پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت، دریافت سند تک برگ بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت پس از ۲۰ سال که زمینه ساز اجرای طرحهای توسعه ای در این بیمارستان گردید، دریافت مجوز و کلنگ زنی جهت احداث مجتمع درمانگاهی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، آنژیوگرافی، دریافت مجوز و کلنگ زنی احداث مجتمع درمانگاهی، اداری و رفاهی شهرستان لاهیجان، تجهیز کلیه مراکز درمانی به دستگاه دیزل ژنراتور(جهت خدمت رسانی در مواقع بحرانی) و… اشاره نمود.
وی ضمن اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های کارگران مسئله سلامت و درمان است گفـت: با احداث آنژیوگرافی و اورژانس جدید بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بخشی از دغدغه های بیمه شدگان و این قشرزحمتکش را کاهش خواهد یافت.
حسن ایزدی دبیراجرایی خانه کارگراستان با قدردانی از اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در دوسال اخیر که موجب تحول در خدمت رسانی به بیمه شدگان و کارگران گردیده است گفت: عدم توجه به مسائل کارگران موجب گردیده این قشر شریف و مظلوم با مشکلات عدیده ای مواجه شوند، انتظار بر این است همه مسئولین نسبت به حل مسائل کارگران اقدامات عملی و ملموس انجام دهند.
دبیراجرایی خانه کارگرگیلان گفت: این تشکل از تمام ظرفیتهای موجود جهت حمایت و پیشبرد برنامه های مدیریت درمان استان استفاده مینماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.