×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقویت شورای راهبردی شرکای اجتماعی نمادی از تلاش برای مشارکت مردمی است

گیلان پیام/ کیوان مرتضوی در نشست داخلی با معاونین و کارشناسان که با هدف برنامه ریزی و هماهنگی نشست های شورای راهبردی شرکای اجتماعی استان در سال جدید برگزار گردید با بیان اینکه ماهیت سازمان گره خورده با بخشهای مختلف کارگری ، کارفرمایی ، بازنشستگان و … بوده و اصل سه جانبه گرائی و مشارکت های اجتماعی از ارکان اساسی است که با همراهی تشکلهای کارگری ، مجامع کارفرمایی ، کانونهای بازنشستگی و مقامات و مسئولین دولتی در دستگاههای اجرایی همسو تحقق می یابد .

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی اجتماعی طراحی شده در سازمان که به شکل خط مشی های اتخاذی برای افزایش اعتماد و عدالت همسو با تحول خواهی به عنوان رویکرد مدیریت نوین در دستور کار قرار دارد راه اندازی و تشکیل شوراهای راهبردی شرکای اجتماعی را از نقاط برجسته و شاخص برشمرده و از آن به عنوان مصداقی بارز از لزوم مشارکت اجتماعی نام برد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید به لزوم حرکت و داشتن برنامه همسو با شعار سال ۱۴۰۳ ، شورای راهبردی شرکای اجتماعی را جلوه ای از حضور و مشارکت مردم و تشکلهای مردم نهاد دانست و افزود : تقویت این شورا و بسط و گسترش گفتمان ترغیبی اقناعی در جامعه نسخه شفابخش برای انجام تحولات و دستاوردهای بزرگ است .

کیوان مرتضوی با تاکید بر ضرورت همراهی ، هم افزایی ، همدلی و همسوئی و حضور همه جانبه برای طراحی رویه ها و فرایندهای مشتری مدار جهت ایجاد رضایتمندی بیشتر در جامعه هدف با بهره گیری از ظرفیت شرکای اجتماعی ، ایجاد نشاط و امیدواری و آینده روشن را مرهون مشارکت ، نقش آفرینی و حضور مردم در عرصه های اجتماعی و یکدلی دانست .

شایان ذکر است حسب تمهیدات اتخاذ شده اولین نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی گیلان در سال جدید در دومین هفته از اردیبهشت ماه و همزمان با روز شوراها تشکیل خواهد شد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.