×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تکریم و تعظیم جامعه پرستاری سرلوحه همه ارکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

گیلان پیام/ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در نشست مشترک با مدیران پرستاری و جمعی از پرستاران گیلان در سالن همایش‌های دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مدافعان سلامت به ویژه پرستاران از جمله اقشاری هستند که در طول سال مشغول خدمت به مردم هستند و اقداماتشان قابل تحسین است.

وی با اشاره به تلاش‌ و رشادت‌های جامعه پرستاری، افزود: تکریم و تعظیم جامعه پرستاری سرلوحه همه ارکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به رنج و مشقت جامعه پرستاری اشاره کرد و گفت: رنج و سختی‌های جامعه پرستاری با هیچ مشوقی قابل جبران نیست هرچند دانشگاه وظیفه خود می‌داند تا رنج این قشر را به نوعی جبران کند.

دکتر آشوبی از ارایه خدمت به بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طول نوروز خبر داد و گفت: قسم قابل توجهی از این مراجعان از افراد غیر بومی بودند که با متانت تمام از مدافعان سلامت خدمت بی‌منت دریافت کرده‌اند.

وی ارتقای نظام سلامت را از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و گفت: بخش اعظمی از این اهداف با تلاش و کوشش جامعه پرستاری محقق می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، جامعه منتخب پرستاری با برگزاری اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان و ضیافت افطاری، به نشست صمیمی خود با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاتمه دادند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.