×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۹۱۲۲ مهمان نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان رشت پذیرش شده‌اند

گیلان پیام/ مهندس کیا عاشوری امروز، پنجم فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه ۲ شهرستان رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه شهرستان رشت به عنوان مرکز استان با برخورداری از مواهب طبیعی و الهی در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور است، اظهار کرد: در کنار مواهب طبیعی و الهی، فرهنگ غنی مهمان نوازی از ویژگی‌های خوب شهروندان و مردم شهرستان است.

فرماندار رشت با اشاره به آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی افزود: شهرستان رشت با تجهیز مراکز اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفندماه تا ۱۲ فروردین پذیرای میهمانان فرهنگی و خانواده‌های محترم‌شان در تعطیلات نوروزی بوده است.

وی گفت: ۶۱ مدرسه و ۴۰۲ کلاس درس در سطح شهرستان رشت آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی بوده که از این تعداد ۴۸ مدرسه با ۳۳۱ کلاس در سطح نواحی یک و دو شهر رشت و ۱۳ مدرسه با ۷۱ کلاس در سطح بخش‌های خشکبیجار، لشت نشا، سنگر و کوچصفهان تجهیز شده‌اند.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: از ۲۸ اسفندماه تا امروز، پنجم فروردین‌ماه ۹۱۲۲ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان رشت پذیرش شده‌اند که از این تعداد ۷۵۵۰ نفر در سطح نواحی یک و دو رشت و ۱۵۷۲ نفر در سطح بخش‌ها پذیرش و اسکان شده اند.

عاشوری ضمن قدردانی از تلاش‌های متصدیان و اعضای ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بر فراهم نمودن امکانات مناسب برای اسکان و میزبانی از میهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان رشت و برخورداری از جاذبه های گردشگری، این شهرستان همواره پذیرای مسافران در همه فصول از جمله ایام نوروز است لذا باید تلاش کنیم ظرفیت‌های موجود برای رفاه مسافران به‌گونه‌ای باشد تا زمینه‌های سفر دوباره گردشگران به این شهرستان فراهم شود.

بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان و گفتگوی با هنرمندان صنایع دستی از دیگر برنامه های امروز فرماندار رشت بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.