×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلب مشارکت کارکنان، اولویت سال جدید برای شکوفایی شرکت

گیلان پیام/ محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار نوروزی با شورای معاونین و مدیران دفاتر مستقل، ضمن تبریک سال نو،گفت: در سال جدید باید با روحیه ای تازه کار را آغاز کنیم تا موجب تحول و نوآوری در شرکت شویم و بتوانیم شرایط پایدارتری را برای شرکت برق منطقه ای گیلان رقم بزنیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال « جهش تولید با مشارکت مردم»، خاطر نشان کرد: منابع انسانی گرانبهاترین سرمایه هر سازمانی محسوب می شود و انتظار می رود از این پتانسیل با ارزش در تصمیمات مهم سازمانی استفاده شود و شاهد مشارکت بیشتر کارکنان در امورات سازمان باشیم تا بتوانیم رشد و تعالی بیش از پیش سازمان را فراهم نمایم.
وی افزود: انتظار می رود در سال جدید درب اتاق های مدیران شرکت برای بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادهای همکاران باز باشد. در واقع مشارکت کارکنان و ارتباط دو سویه با آنها در اولویت قرار بگیرد. با مشارکت، همدلی و تعامل، باور و یقین در همکاران شکل خواهد گرفت که موجب شکوفایی مضاعف شرکت خواهد شد.
دشت بزرگ با مهم دانستن ایجاد روحیه نشاط، شادابی و سلامت در همکاران و خانواده هایشان، گفت: باید از ظرفیت تمامی رده های سازمانی؛ نگهبانان، اپراتورها، کارشناسان و … استفاده کنیم و رضایت مندی و در مرحله ای بالاتر، وفاداری را در کارکنان ایجاد نماییم تا با جلب اعتماد همکاران، شاهد نقش آفرینی بیشتر آنها باشیم.
دشت بزرگ با اشاره به پروژه هایی که برای معاونت طرح و توسعه تعریف شده، اضافه کرد: تمامی پروژه های حیاتی شرکت که جزو برنامه های وزارت نیرو برای عبور از اوج بار تابستان ۱۴۰۳ است باید تا پایان اردیبهشت ماه در مدار قرار گیرند. همچنین ۲۴ پروژه معاونت بهره برداری باید با جدیت و پیگیری، تا قبل از تابستان امسال به بهره برداری برسند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، توسعه روش های تامین مالی پروژه ها را مهم دانست و افزود: استفاده از انواع روش های تامین منابع مالی جدید، اولویت اساسی شرکت در سال جدید خواهد بود و باید سبد متنوع و منحصر به فردی برای تامین منابع مالی پروژه ها داشته باشیم و برای تحقق این مهم باید از وام های داخلی، خارجی، فاینانس ها و انواع پیمان ها نهایت بهره را ببریم.
وی افزود: مستند سازی اموال و دارائیها، امنیت شبکه، پاکسازی مسیرهای خطوط، هماهنگی با منابع طبیعی بسیار مهم است و ضرورت دارد واحدهای متولی دوشادوش سایر واحدها، در انجام وظایف محوله به نحو احسن مشارکت داشته باشند.
دشت بزرگ با تمرکز بر روی وضعیت ترانسفورماتورهای شبکه برق گیلان، گفت: با توجه به شرایط ترانسفورماتورهای شبکه برق گیلان، باید جهشی را در تغییر اوضاع و شرایط ترانسفورماتورها ایجاد کنیم و شاهد دگرگونی در این بخش باشیم.
وی افزود: باید با برکناری ترانسفورماتورهای فرسوده و افزودن ترانس های با ظرفیت بالا، ظرفیت مناسب و مطلوبی را در ترانسفورماتورهای شرکت ایجاد کنیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، وضعیت اقلیمی استان را خاص عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط و اقلیم ویژه استان، احداث پست های GIS و مسقف، اولویت و سازگاری بیشتری در ایجاد پایداری شبکه برق استان دارند.
دشت بزرگ با مهم خواندن دستورالعمل های توانیر و وزارت نیرو و اجرای دقیق آن، افزود: برای عبور از اوج بار امسال در بخش کارهای مشارکتی در قالب تامین بار، باید با صنایع و شهرک های صنعتی تعامل بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم برنامه های اوج بار را به خوبی اجرا نماییم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، با تاکید بر پاسخگو بودن و مسئولیت پذیری مدیران، افزود: مقام معظم رهبری دولت فعلی را، دولتی پرتلاش، جهادی و پرکار توصیف کردند.
وی ابراز امیدواری کرد: با توانمندی های بی نظیر همکاران، در سال جدید شاهد تحولات خوبی خواهیم بود و به آرمان های مد نظر خود در شبکه برق گیلان نائل خواهیم آمد تا به عنوان یک شرکت سرآمد در بین شرکت های برق منطقه ای کشور باشیم.
دشت بزرگ تاکید کرد: شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان گیلان از بسیاری جهات با سایر استان های کشور متفاوت بوده و باید در اجرا، متفاوت تر از دیگران عمل کرده و با اتخاذ روش های کاری بدیع و مدل های جدید، روش اجرایی خاصی را برای بخش های مختلف شرکت و علی الخصوص بخش خط طراحی و پیاده سازی نماییم.
در پایان این نشست نوروزی، مدیر عامل و شورای معاونین، برای تبریک سال نو و آغاز کار و تلاش، با کارکنان شرکت دیدار نمودند و از نزدیک برای همکاران سالی پر از موفقیت و سلامتی از خداوند متعال درخواست نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.