×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اقدام مردم برای تبدیل سرمایه خود به ارز، سکه و طلا خیلی خطرناک است

گیلان پیام/مهندس کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره گرانی‌های اخیر ارز و طلا در کشور در ایام انتخابات ۱۱ اسفند و پس از آن گفت: گرانی ارز و طلا دلیل خاصی ندارد، چون اصولا گاهی اوقات تحولات سیاسی یکسری تحولات اقتصادی با خود به همراه دارد.
وی ادامه داد: وقتی یک تحول سیاسی پیش می‌آید دولت باید سریع در حوزه اقتصاد مراقبت‌هایی را انجام دهد که متاسفانه این امر انجام نشده و قیمت ارز و طلا بالا رفته است.
نماینده رشت و خمام در مجلس تاکید کرد: بانک مرکزی باید به گرانی‌های اخیر ورود کند، چون تلاطم ارز اقتصاد کشور را نابود می‌کند.
کوچکی‌نژاد اظهار کرد: بعید است که عرضه ربع سکه به صورت مزایده‌ای بتواند باعث کاهش قیمت شود، چون قبلا هم این اقدام انجام شده و پاسخگو نبوده است بنابراین باید از روش‌های دیگر اقتصادی استفاده کنند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اقدام مردم برای تبدیل سرمایه خود به ارز، سکه و طلا خیلی خطرناک است. هنر دولت باید این باشد که نقدینگی مردم را به سمت تولید بیاورد، اما متاسفانه دولت نتوانسته این کار را انجام دهد.
وی بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار همت نقدینگی در بخش خصوصی داریم که رقم بسیار بالایی است و دولت سیزدهم نتوانسته بخش خصوصی را وارد اقتصاد کند. اگر این رقم به هر مسیری برود آن مسیر نابودکننده است به جز تولید که شکوفایی اقتصاد را به همراه دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.