×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری رزمایش مولدهای برق اضطراری برای برگزاری باشکوه انتخابات

گیلان پیام/وی خاطر نشان کرد: به منظور کسب اطمینان از تامین برق پایدار مراکز دیسپاچینگ و ستاد شرکت توزیع جهت برگزاری انتخابات باشکوه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رزمایشی با موضوع تست آماده بکاری دیزل ژنراتورها (برق اضطراری) مراکز حساس و مهم توزیع برق گیلان به اجرا درآمد.
مهدیزاده گفت: ساعت ۸ صبح جمعه ۴ اسفند و طی اجرای این رزمایش مولدهای اضطراری مراکز مهم شرکت که نقش حیاتی در تامین برق و نظارت برآن را دارند مورد تست و آزمایش برای آمادگی و آماده به کاری قرار گرفتند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات که روز تعیین کننده سرنوشت ایران عزیزمان است و با مقدمات و تمهیدات اندیشیده شده تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار در روز ۱۱ اسفند بکار خواهیم بست.
مهدیزاده تاکید کرد: نیروها و اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان تا پایان شمارش آراء نیز در آماده باش خواهند بود تا شعب اخذ رای و مردم شریف استان دچار مشکل نشوند .
گفتنی است این رزمایش با حضور آرین دکتر سلمانپور سرپرست معاوونت بهره برداری ،شهرام فلاح فعال رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و جمعی از کارشناسان در محل امور دیسپاچینگ برگزار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.