×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت ۱۵۵۰۰ میلیارد تومان تعهدات بیمه ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران

گیلان پیام/ بر اساس آخرین آمار منتشره ، این مجموعه در یازده ماهه لغایت بهمن سالجاری مبلغ ۱۴/۵ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج ، ۱۱/۸ میلیارد تومان کمک هزینه کفن و دفن ، ۱۲ میلیارد تومان اروتز و پروتز ، ۳۷ میلیارد تومان کمک هزینه بارداری ( غرامت ایام استراحت زایمان ) و ۶۷/۵ میلیارد تومان غرامت ایام بیماری در قالب انواع تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان خود پرداخت نموده است .

همچنین در این مدت مبلغ ۵۳۲ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری نیز برای مشمولین این گروه پرداخت گردید .

به استناد این گزارش بزرگترین گروه تعهداتی تامین اجتماعی را پرداخت مستمری ها در سه گروه بازنشستگی ، بازماندگان و ازکارافتادگان تشکیل میدهد که با متوسط رقمی حدود ۱۳۴۵ میلیارد تومان در هر ماه ، لغایت بهمن سالجاری این رقم به بیش از ۱۴۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است .

مجموع تعهدات کوتاه و بلندمدت تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه ای تاکنون به ۱۵۵۰۰ میلیارد تومان در سالجاری رسیده که با احتساب حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان هزینه های بخش درمان به بیش از ۱۸۵۰۰ میلیارد تومان افزایش می یابد .

خاطر نشان میسازد پیش بینی میگردد با احتساب میزان تعهدات اسفند و پرداخت عیدی مستمری بگیران رقم تعهداتی تامین اجتماعی گیلان در سال ۱۴۰۲ از بیست و یک هزار میلیارد تومان نیز بگذرد .

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار نفر از جمعیت استان گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.