×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
احداث درمانگاه بیمارستان رسول اکرم (ص)بزرگترین مجموعه درمان در کل کشور

گیلان پیام/دکتر حسین ابراهیمی در نشست خبری با تبریک ایام دهه فجر و سلام به روح پرفتوح امام راحل و شهدای کشور و آرزوی طول عمر برای رهبر انقلاب گفت: رسانه ها بازوان ما هستند و امیدواریم با کمک شما عزیران مشکلات عمده در بخش درمان خصوصا تامین اجتماعی در استان گیلان را حل و پیشرفت در این راستا را بیشتر نماییم.
وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای مجموعه درمان گیلان خواهد بود افزود: در حوزه غیر ملکی ، بعضی از تجهیزات استان در کشور و همچنین منطقه به روز است و نقصان هایی که وجود داشته در بعضی شهرستانها با خرید دستگاه ها مشکلات برطرف شده است و همچنین دستگاههایی برای پلی کلینک شماره یک خریداری شده که امکانات به روز رسانی شدند..
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: بیمارستان شهید سردار املاکی اسنفند سال گذشته افتتاح شد و تجهیزات به روز رسانی و تا اخر امسال کامل انجام و عملیاتی می شود که اتفاقات خوبی در حوزه پزشکی مدیریت درمان انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین در حوزه ملکی در مانگاه شهر منجیل که حدود سی و دو سال مسکوت مانده و هنوز افتتاح نشده که در حال حاضر موافقت و طراحی فازها انجام شده و تلاش بر این است که امسال مناقصه برگزار و به مرحله تجهیز کارگاه برسد و طول مدت پیش بینی شده ۶ ماه تا یک سال است .
دکتر ابراهیمی اظهار داشت: درمانگاه بعدی درمانگاه فومن است که اسناد مناقصه انجام شده و بازسازی بین ۶ ماه تا یکسال خواهد بود و در سال ۱۴۰۳ به صورت شبانه روزی به مردم خدمات ارایه خواهد شد.
وی گفت: با حضور وزیر محترم رفاه کلنگ درمانگاه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به زمین زده شد و آماده برگزاری مناقصه و مدارک جهت بارگذاری آماده است.
دکتر ابراهیمی ادامه داد: این پروژه با بیش از ۵ هزار متر زیر بنا و در بهار سال آینده تجهیز کارگاه و شروع به کار خواهد نمود.طول مدت اجرای پروژه ۲۴ماه تعریف شده که بزرگترین درمانگاه مجموعه درمان در کل کشور است.
وی افزود: بعداز سالها پروژه رفاهی حضرت رسول اکرم (ص) برنامه ریزی شده که شامل سالن چند منظوره رفاهی ورزشی ، آمفی تئاتر ۵۰۰ نفره جهت همایش و یک رستوران ۵۰۰ نفره و ۳۲ واحد اقامتی بین ۸۰ تا ۱۲۰ متری ساخته شود که پس از سالها به مرحله انجام برسد.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان اظهار داشت: در بعضی از شهرستان ها مانند شفت، لاهیجان، رضوانشهر ، صومعه سرا ، اسالم ، خمام با تلاش مجموعه شهرستان کارهای خوبی به ثمر رسیده است.
وی در پایان اظهار داشت: بیمارستان رسول اکرم(ص) در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده وقشر پرستار با قانون سختی کار و ارتقاء بهروری در سال ۱۴۰۳ با خیل عظیم بازنشستگی مواجه هستیم و امیدواریم با نامه نگاری و حمایت های انجام شده با کمبود نیرو خللی ایجاد نشود.بسیاری از پروژه ها مانند پروژه nicu تمام و تجهیز شده ولی متاسفانه به دلیل کمبود نیرو نمی توانیم افتتاح نماییم./انتهای پبام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.