×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمه سلامت در راستای حل مشکلات مردم گام بر می دارد

گیلان پیام/ دکتر محمد مهدی ناصحی در بیستمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت سازمان پویایی است و در راستای حل مشکلات بیمه شدگان گام های بسیاری بر می دارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان سلامت عمدتا از اقشار کم درآمد جامعه و نیازمند حمایت هستند و ما این افتخار را داریم که به این قشر جامعه خدمت کنیم.

وی ادامه داد: چشم انداز خوبی برای بیمه سلامت در ایران وجود دارد و ما می توانیم پوشش مطمئن فراگیر و چتر امنی برای تامین حفاظت مالی از مردم کشور به ویژه اقشار فاقد بیمه داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: پوشش خدمات پزشکی مورد نیاز مردم نیز امری مهم و مورد توجه این سازمان است که طی ۲ سال اخیر تعداد بسیار زیادی از خدمات مهم پزشکی مورد نیاز مردم از جمله دستگاه های تشخیص درمانی تحت پوشش این سازمان قرار گرفت که این امر گامی مهم و موثر در راستای حفاظت مالی از مردم است.

ناصحی اضافه کرد: سعی بر این است که از تمام ظرفیت های کشور در حوزه سلامت بهره ببریم و از منابع مالی به صورت واحد استفاده کنیم و با دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ادارات بیمه سازمان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و سایر نهادهای که می توانند در تامین مالی همکاری داشته باشند همراه و همگام باشیم.

همچنین با اصلاح تعرفه های پزشکی و نظارت درست بر اعمال و رتبه بندی موسسات و بیمارستان های ارایه دهنده خدمات بتوانیم خرید خدمت مناسبی داشته باشیم تا خدمات در خور شأن به بیمه شدگان سلامت ارایه دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا تشکیلات ساختار را عوض کرده و برنامه های مهمی پیش بینی و برنامه ریزی شده است و در نظام پرداخت و انضباط اداری و مالی گام های خوبی برداشته شده است و مدعی هستیم که پا به پای اسنادی که به ما ارسال می شود پرداخت ها به روز انجام می شود. موسسات مهم از جمله دیالیز خیریه دانشگاهی در اولویت سازمان بیمه سلامت است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: همچنین در تلاشیم بیماران صعب العلاج و خاص، پر هزینه و نیازمند پس از نشان دار شدن به طور کامل تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج قرار گیرند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.