×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در سومین جلسه شورای تحول اداری سال۱۴۰۲

گیلان پیام/دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در سومین جلسه شورای تحول اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان که با حضور روسای مراکز درمانی تابعه و کارشناسان ستادی در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت برگزار شد، برلزوم اجرای دقیق برنامه های سند استراتژیک و برنامه های عملیاتی جهت بهبود خدمات و ارتقا سلامت بیمه شدگان تاکید نمود

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ضمن تبریک ولادت با سعادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: خدمت بی منت و خالصانه، کار جهادی برای رضای خدا از بزرگترین درسهایی است که باید از شهدا بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی آموخت.
مدیر درمان تا مین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه باید با همفکری و هم افزایی موجبات خدمت رسانی بیشتر و بهتر را فراهم سازیم گفت: همه باید در اجرای دقیق سند استراتژیک و برنامه های عملیاتی جهت بهبود خدمات، ارتقا سلامت و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان اهتمام لازم بورزیم.
دکتر حسین ابراهیمی با بیان اینکه با زحمات و تلاشهای تیم مدیریتی در سه ماهه سوم سالجاری اقدامات مثبتی جهت حل مسائل موجود در مراکز درمانی ملکی انجام شده است اظهار داشت: از مهمترین چلشهای مراکز درمانی کمبود نیروی انسانی است که مرتفع سازی آن علاوه بر کاهش فشار کاری همکاران، خدمت رسانی بهتر به مردم و بیمه شدگان را در پی خواهد داشت.
وی افزود: در این راستا پیگیریهای موثری صورت گرفت که منجر به دریافت مجوز جذب نیرو و برگزاری آزمون تامین نیرو گردید، امیدواریم با آغاز بکار نیروهایی که از طریق آزمون اخیر و آتی به مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی اضافه میشوند شاهد افزایش و بهبود خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان باشیم.
در ادامه این جلسه روسای مراکز درمانی ضمن بیان مسائل و چالشها، با معاونین و کارشناسان ستادی، راهکارهای اجرای دقیق سند استراتژیک و برنامه های عملیاتی تدوین شده را مورد بررسی قرار دادند.
شایان ذکر است در این جلسه از دکتر نسیم موسوی رئیس مرکز درمانی تامین اجتماعی تالش به پاس زحمات و تلاشهای شایسته جهت ارتقا و بهبود کیفیت خدمت رسانی به بیمه شدگان با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.