×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیگیری‌های وزارتی دکتر آشوبی؛ از تأمین اعتبار طرح‌های سلامت‌محور تا ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

گیلان پیام/ عصر امروز دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور پیگیری امور سلامت مردم استان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور یافت.

دکتر آشوبی در جریان حضور در وزارت بهداشت با دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با معاون وزیر بهداشت پیگیر تأمین اعتبار، جذب بودجه و تخصیص اعتبارات به طرح‌های سلامت‌محور به ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام، معوقات پرسنلی و غیرپرسنلی و همچنین پیمانکاران شد.

دکتر آشوبی همچنین با حائز اهمیت برشمردن طرح‌های فیزیکی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با مهندس ساکی مدیر طرح‌های فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت دیدار و گفت‌وگو کرد. تشریح آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی نظام سلامت، فرسودگی نظام شبکه و زیرساخت‌های ناکافی و مستهلک بخش درمان، ضرورت اتمام و بهره‌برداری طرح‌های در دست اقدام نظیر بیمارستان جایگزین پورسینا و دانشکده پزشکی و همچنین تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از دیگر موضوعاتی بود که امروز در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

دکتر آشوبی در بخشی دیگر از پیگیری‌های وزارتی خود در دفتر مدیریت منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی وزارت بهداشت حاضر شد و با مهندس ساکی مدیرکل دفتر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی وزارت متبوع و کارشناسان این حوزه دیدار و پیرامون پروژه‌های بهداشتی درمانی، پژوهشی و سایر. گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.