×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان قابل تحسین است

گیلان پیام/در این دیدارعاشوری فرمانداررشت ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ارائه خدمات درمانی به مردم گفت؛ ازآنجاییکه بیش از نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند، اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مردم قابل تحسین و ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.
فرماندار رشت با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت این ایام گفت: همه مسئولین باید ایثار، اخلاص و فداکاری بسیجیان را سرلوحه کار خود قرار دهند و با جدیت بدنبال خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم باشند. مجموعه فرمانداری رشت در تلاش است با تعامل و استفاده از ظرفیتهای موجود، یاری رسان تمامی دستگاههای خدمت رسان جهت ارائه خدمات بهتر به مردم باشد.
در ادامه این دیداردکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم را از مهمترین اولویتهای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان دانست و گفت: با برنامه ریزی وتلاشهای جهادی و شبانه روزی کارکنان مدیریت درمان استان در چندسال اخیر اقدامات موثر و کارهای بزرگی جهت افزایش خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان انجام شده است که ازجمله آن میتوان به افتتاح بیمارستان ۶۴تختوابه شهید املاکی کومله، دریافت سند بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت، افتتاح بخش مولکولی آزمایشگاه و رادیوگرافی دیجیتال پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت، افزایش عقد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی و… اشاره نمود.
دکتر حسین ابراهیمی اظهار داشت: درتلاش هستیم در تعامل با دستگاههای ذیربط بتوانیم بیشترین خدمات را به بهترین و سریعترین شکل ممکن به مردم به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه دهیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.