×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استان گیلان مهد استعدادهای درخشان ، فرهیختگان و قهرمانان است

گیلان پیام/ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ” عزت و پیشرفت ” که در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد ،اظهار داشت : استان گیلان مهد استعدادهای درخشان، فرهیختگان ،قهرمانان و همچنین سرزمین هشت هزار شهید والامقام است که ۳۶۰ شهید ورزشکار و قهرمان را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است .
وی افزود : قهرمانان خوشنامی در رشته های مختلف ورزشی چه به صورت تیمی و چه انفرادی از گیلان داریم که برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کرده اند .
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کسب مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی هانگژو چین ،اظهار داشت : در حوزه ورزش قهرمانی ۸ مدال خوشرنگ حاصل تلاش ورزشکاران و قهرمانان گیلانی برای کشور و استان بوده است .
وی عنوان کرد : یک مدال طلا ،دو نقره و ۵ برنز توسط قهرمانان این استان برای کشورمان به ارمغان آورده اند .
آرمان در خصوص لزوم توسعه زیر ساخت های ورزشی استان گفت : در طی یکسال گذشته زیر ساخت ها و پروژه های عمرانی مختلف در سطح استان به بهره برداری رسیده است ، ۵۴ سالن غیر قابل استفاده مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفت و امروز نیز ۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد : بهره برداری از دو زمین فوتبال چمن مصنوعی در مجموعه ورزشگاه سردار جنگل رشت ،زمین فوتبال چمن مصنوعی در رحیم آباد رودسر و فاز ۱ و ۲ دیوار صخره نوردی در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت به بهره برداری رسید که تمامی این موارد از دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و با عنایت ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به ثمر رسیده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.