×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامین اجتماعی منجیل در نیمه نخست سالجاری بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان تعهدات پرداخت نموده است

گیلان پیام/ کیوان مرتضوی در این بازدید که با هدف بررسی و نظارت بر فرایندهای اجرایی و خدمت رسانی و دیدار با کارکنان انجام پذیرفت اذعان داشت رودبار از معدود شهرستان های استان است که به دلیل وسعت و ویژگی های جغرافیایی ، تامین اجتماعی در سه شهر آن یعنی رستم آباد ، لوشان و منجیل دارای شعبه میباشد .

وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰۰۰ بیمه شده اصلی و ۴۳۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۲۷ هزار نفری افراد تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند اذعان داشت : ۵۰۰۰ نفر از بیمه شدگان این شعبه را مشمولین قانون کار یعنی بیمه شدگان اجباری تشکیل میدهند و بیمه شدگان مشاغل آزاد با ۲۱۰۰ نفر ، کارگران ساختمانی با ۶۷۰ نفر و رانندگان با ۵۵۰ نفر از دیگر گروههای بزرگ بیمه ای تحت پوشش آن محسوب میگردند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید بر اینکه بیش از ۱۶۰۰ نفر مستمری بگیر بازمانده و قریب به ۲۵۰۰ بازنشسته و حدود ۱۷۰ ازکارافتاده نیز مستمری بگیران تحت پوشش را تشکیل میدهند افزود : بابت ارائه تعهدات بلندمدت به این اقشار ماهانه بیش از ۳۶ میلیارد تومان پرداخت میگردد .

کیوان مرتضوی خاطر نشان ساخت با احتساب هزینه های مقرری بیمه بیکاری ۷۰ نفر و تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان این شعبه در نیمه اول سالجاری بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف ارائه نموده است ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.