×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی

گیلان پیام/ برای اولین بار با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک، بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی همزمان با هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه در روزهای ١٢ و ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در سالن همایش های رازی تهران برگزار شد.

این جشنواره در شش حیطه یاددهی و یادگیری، ارزشیابی، طراحی و تولید محصولات داخلی و تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی در دو مرحله دانشگاهی و کشوری و شش بخش داوری برگزار شد.

در جریان برگزاری این همایش مسئولین و اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ارائه۷ مقاله کامل ( ۴ سخنرانی و ٣ پوستر) و فرآیند آموزشی مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رتبه قابل تقدیر در حیطه مدیریت و رهبری و کسب امتیاز کامل در کارگروه‌های مرجعیت علمی، آینده نگاری و همگرایی در تعالی علوم و فناوری‌های پیشرفته و همچنین بعنوان هیئت رئیسه سخنرانی‌های کوتاه، سمپوزیوم و جلسه مناظره حضور فعال داشت.

گفتنی است؛ در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه، دکتر افشین شفقی- معاون آموزشی و جمعی از مدیران حوزه آموزش معاونت آموزشی دانشگاه و دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و اعضای هیات علمی، کارشناسان آموزشی و دانشجویان نیز حضور داشتند‌.

نظر به این که دانشگاه علوم پزشکی گیلان مسئولیت کارگروه مرجعیت علمی و آینده نگاری و کارگروه همگرایی در تعالی علوم و فناوری های پیشرفته در کلان منطقه یک را به عهده داشته و این کارگروه‌ها عملکرد قابل تقدیری داشتند ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان‌ به ارائه فعالیت‌های برتر این دو کارگروه در دانشگاه‌های قطب یک پرداخت.

این رویداد آموزشی با اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره مطهری، برگزیدگان جشنواره دانشجویی ایده‌های نوآورانه آموزشی و برگزیدگان همایش کشوری آموزش پزشکی در روز پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.