×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی کامل دارد

گیلان پیام/محمد تقی مهدیزاده گفت: اولویت اول خدمتگزاران شما در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تامین برق پایدار برای تمامی مشترکین است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عنوان کرد: براساس اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان و احتمال بارش شدید باران در گیلان، این شرکت آمادگی کامل مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۷۰ اکیپ عملیاتی درسطح استان برای رفع ناپایداریهای احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

مهدیزاده با تاکید بر هشدار سازمان هواشناسی استان اضافه کرد: مه‌آلودگی، رعد و برق از دیگر پدیده های جوی این بازه زمانی است که اثر مخاطره آن آبگرفتگی، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جاری شدن سیلاب، لغزش و رانش، خسارت به محصولات کشاورزی، خسارت به سازه‌ها از جمله تجهیزات فنی اینشرکت و برخورد صاعقه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از شهروندان و مسافرین خواست درهنگام بارندگی و آبگرفتگی معابر به پست های زمینی و هوایی برق نزدیک نشوند، از سیم های آویزان برق دور شوند و این موارد را به اتفاقات برق محل خود اطلاع رسانی نمایند.

محمد تقی مهدیزاده درپایان یادآورشد: راحت‌ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.

گفتنی است براساس گزارش اداره کل هواشناسی گیلان ، به تدریج طی بعد از ظهر چهارشنبه لغایت پنجشنبه (۱۲ تا ۱۳ مهر) شاهد بارندگی و وزش باد (گاهی شدید، بعضی نقاط خیلی شدید)، کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوا خواهیم بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.