×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

گیلان پیام/ در این مراسم عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی تمام دنیا برای نابودی ایران تلاش کردند ولی با توکل بر خداوند و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) توانستیم ۸ سال قهرمانانه در برابر زورگویان مقاومت نماییم.
وی با اشاره به شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی، گفت: آمریکا که نتوانسته ایران را از طریق نظامی تسلیم کند هم اکنون به سمت جنگ اقتصادی روی آورده و تلاش می‌کند با تحریم و فشارهای اقتصادی مقاصد خود را پیش ببرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا، افزود: هم اکنون کارکنان شرکت گاز در بخش اقتصادی در حال جهاد و مبارزه با استکبار جهانی می‌باشند و با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه می‌کنند.
در ادامه سرهنگ رضا رنجبر رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و همچنین قدردانی از مجموعه شرکت گاز بجهت برگزاری مراسم و نمایشگاه دفاع مقدس، به بیان شرحی گذرا از اتفاقات و رویدادهای جنگ تحمیلی پرداخت.
وی اظهار داشت: رزمندگان دلاور هشت سال جنگ تحمیلی با شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی توانستند از میهن اسلامی در برابر تهاجم رژیم بعثی عراق و حامیان آن یعنی استکبار جهانی دفاع نمایند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن حسن زاده فومنی تنها طلبه جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی و امام شهدا، پیروی از ولایت فقیه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب را رمز موفقیت و سعادت در دنیا و آخرت عنوان کرد.
وی با بیان خاطرات و سختی‌های دوران دفاع مقدس، گفت: شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ایرانی موجب حفظ تمامیت عرضی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی شده است.
حسن زاده فومنی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا همه مسئولین کشور با ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم ولایتمدار ایران اسلامی، موجبات رضایت خداوند متعال و شهدای والامقام جنگ تحمیلی را فراهم سازند.
در خاتمه این مراسم از ۲۵ نفر از رزمندگان شرکت گاز استان گیلان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد و به تعدادی از حاضرین در مراسم هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم، نمایندگان سپاه پاسداران استان و مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان از نمایشگاه و یادمان هفته دفاع مقدس که در اداره مرکزی گاز گیلان برپا شده است، بازدید بعمل آوردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.