×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه مدیران عامل و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شرکت های تابعه وزارت نیرو

گیلان پیام/طی این نشست میثم جعفرزاده مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت نیرو اظهار داشت:هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وی افزود: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

جعفرزاده در خصوص اهمیت جایگاه بسیج گفت: بسیج نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است که می توان آن را مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های آن دانست.

شایان ذکر است شرکت توزیع نیروی برق گیلان میزبان این نشست آنلاین در استان بود و طی آن محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت و ریس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق گیلان بهمراه سید محمد علی میرنرگسی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم شرکت و همچنین فرماندهان و اعضای بسیج شرکت های صنعت آب و برق گیلان حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.