×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ورود ۸۵ سرمایه گذار جدید در حوزه صنعت گیلان

گیلان پیام/ مهدی محبوبی اظهار کرد: گیلان ۷۴۳ واحد تولیدی فعال دارد که در بخش‌های مختلف تولیدی فعالیت می‌کند و در یک سال اخیر ۴۱ واحد صنعتی دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی از ورود ۸۵ سرمایه گذار جدید در بخش واحدهای صنعتی گیلان خبر داد، افزود: شاخص سرمایه گذاری گیلان در بخش تولید مثبت و قابل دفاع است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه اهداف مهم این شرکت در استان در ۲ بخش ایجاد زیرساخت مناسب‌، توسعه و توانمندسازی صنعتی است، گفت: در بخش زیرساخت‌ها هدف ما بر اساس آمایش سرزمین انجام شده است و در این راستا برای ایجاد صنعت سبز در گیلان اقدام، و این امر سرلوحه کار قرار گرفت.

محبوبی با بیان اینکه ایجاد تصفیه‌خانه‌ها در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: در این راستا ۲ تصفیه خانه تا پایان سال جاری در شهرک‌های صنعتی گیلان به بهره برداری خواهد رسید که سهم بزرگی در اشتغالزایی و توسعه سرمایه گذاری دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه صادرات اقتصاد محور، افزود: صادرات محصولات یکی از مهم‌ترین اولویت‌های واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه پل ارتباطی محکمی بین صنایع کوچک و صنایع بزرگ ایجاد شود، گفت: تعامل بین صنعت بزرگ و کوچک، موجب تقویت حوزه صادرات در بخش تولید می‌شود.

محبوبی با بیان اینکه شتاب گیری رونق تولید در گیلان در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: توسعه سرمایه گذاری در بخش تولید در راستای فعال سازی صنایع شهرک‌های صنعتی مورد توجه است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.