×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کمک به ایجاد توسعه و اشتغال در استان گیلان

گیلان پیام/آرش تقی پور دهکا مدیرعامل شرکت هلدینگ آرش در این مراسم گفت؛ من و برادرم امین با حمایت‌های مادر عزیزم توانستیم نقش موثری در اشتغالزایی این استان داشته باشیم.

برادرم از دوران کودکی به من آموخت که اصل تجارت مردمداری است و ما هر چقدر دوستان و همراهان بیشتری داشته باشیم به همان اندازه سرمایه به ما اضافه شده است و این اصل همواره پیش روی ما بوده است.

مهندس آرش تقی پور با تاکید بر این نکته که سرمایه واقعی همراهی و اعتماد شما به مجموعه آرش است افزود؛ در استان گیلان کار کردن سختی‌های خاص خود را دارد و مانند هر کارآفرینی در طی کار دچار چالش ها و مشکلاتی بودیم،اما خوشبختانه با حمایت‌های شما که انرژی بخش هستید و تیم بسیار خوب هلدینگ آرش که از جوانان مستعد و خوش ذوق گیلان تشکیل شده است توانستیم کمک شایانی به ایجاد توسعه و اشتغال در استان گیلان داشته باشیم و همه اینها به لطف خدا و شماست که همیشه همراه و پشتیبان ما بودید.

مدیر عامل شرکت انبوه سازان آرش در ادامه افزود ؛ خدا را شاکریم که هم اکنون شرکت انبوه سازان آرش بالغ بر هزار نیرو به صورت مستقیم دارد و من تنها آرزویم این است که با کمک و حمایت شما عزیزان بتوانیم بیش از گذشته در اشتغال این منطقه کمک کنیم.
مهندس آرش تقی پور اذعان کرد ؛ تلاش ما این است تا زمانی که توان داریم و از حمایت شما عزیزان برخورداریم مجموعه آرش را توسعه دهیم و پس از پایان این پروژه نیز به لطف الهی برنامه‌های دیگری برای شکوفایی منطقه و ایجاد اشتغال جوانان خواهیم داشت.
مدیر عامل هلدینگ آرش در پایان گفت ؛ ما دوست داریم که برای این کشور و این استان کار کنیم و ایجاد کارآفرینی کنیم. این را بخاطر داشته باشید حتی در عدم حضور ما ؛ آرش مارکت برای مردم گیلان تا همیشه خواهد بود.

هلدینگ آرش هر چه دارد از خدا و برکت امام حسین است

مهندس امین تقی‌پور دهکا رئیس هیات مدیره هلدینگ آرش نیز ضمن تشکر از حضور خبرنگاران با یادآوری ماه محرم و اینکه مجموعه هلدینگ آرش هر چه دارد از خدا و برکت امام حسین است گفت؛ ما برای راه‌اندازی این شرکت همیشه در تلاش و تکاپو بوده و هستیم .
مهندس تقی پور با یادآوری این نکته که باید در استان گیلان کارآفرینی ایجاد کرد گفت ؛ نباید اتفاقاتی رخ دهد که منجر به فراری دادن کارآفرینان شود.
وی با تاکید بر این نکته که استان گیلان بستری مناسب برای توسعه و کارآفرینی و ایجاد اشتغال جوانان است گفت ؛ ما بعنوان کارآفرین همیشه از حمایت مسئولین برخوردار بودیم.
رییس هیات مدیره هلدینگ آرش در پایان صحبتهای خود با تاکید وافر بر این نکته که استان گیلان بهشت کارآفرینان است از سرمایه‌گذاران خواست که به استان گیلان ورود کنند.

سیدمعین موسوی مدیر روابط عمومی وامور بین الملل هلدینگ آرش در ابتدای این آیین با برشمردن اهمیت همراهی ، همدلی ونقش آن در موفقیت ها گفت: هلدینگ آرش با وحدت وهمدلی به عنوان یک خانواده بزرگ در زمینه های مختلف فعالیت های چشمگیری داشته است وروند گستر ش این موفقیتها با گسترش خانواده بزرگ تداوم دارد.

وی یا آور شد:پیش از نوروز ۱۴۰۱ کمک به ایجاد اشتغال در گیلان را وعده داده بودیم با لطف خداوند ان وعده تحقق یافت وافزون بر ۲۰۰نفر در مرحله اول در آرش مال مشغول به کار شدند

سیدمعین موسوی افزود:با افتتاح فاز نخست شهربازی سرپوشیده “بازی باکس” مجتمع تجاری، فرهنگی آرش مارکت برای ۳۰ نفر به طور مستقیم ایجاد شغل شد وتعداد ۷۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم از اشتغال برخوردار می شوند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران تقدیر شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.