×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقاد از نحوه نرخ گداری برنج توسط دولت

گیلان پیام/سیدعلی آقازاده با انتقاد از نحوه نرخ گداری برنج توسط دولت خاطرنشان کرد : اقدامات اخیر دولت در حوزه نرخ گذاری برنج آسیب جدی به کشاورزان وارد خواهد کرد.
وی با اشاره به عقب ماندگی ده ساله گیلان در حوزه پسماند گفت: امروز پسماند در حال ساماندهی است و در تسریع این ساماندهی نیازمند تلاش و کمک همه مدیران کشوری و استانی هستیم.

وی با تاکید بر وجود چالش های متعدد در گیلان گفت: با توجه به اینکه گیلان در حوزه های صنعت، گردشگری و استانی از ظرفیت مناسبی برخوردار است . حضور خبرنگاران با منشا اثرات مثبت مایه مباهات استان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تاکید برجهش گیلان در حوزه صنعت دریا طی سالهای آینده یاداور شد: این صنعت به لحاظ فرصت های اقتصادی دارای ظرفیت های بسیار بالایی است.

وی با تاکید بر وجود منابع ابی استان یادآورد شد: اصرار ما در مهار آبهای سطحی به خصوص در بالا دست است .

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر تجهیز و نوسازی ۸۰ درصد کارخانجات برنج گفت؛ با وجود تجهیزات مدرن کاشت و داشت و برداشت باید برای کشاورزان ارزان تمام شود.

آقازاده از کج سلیقه گی، فرصت سوزی و بی تفاوتی مدیران در حوزه صنعت سخن گفت و یادآور شد: اگر در حوزه صنعت رویکرد منطقی وجود داشت صنعت گیلان به این روز دجار نمی شد و کارخانجات بزرگ حوزه صنعت تعطیل نمی شدند‌.

وی تاکید کرد: امروز با همکاری مسئولان ولایی استان جلوی غارتگری در حوزه صنایع گرفته و برخی کارخانجات چون پوشش ، الکتریک و… در حال احیا است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر لزوم برتوجه به صنعت گردشگری گیلان اذعان کرد: گیلان می تواند چون دیگر استانها در حوزه گردشگری نظیر بومگردی ، سواحل و جنگل فعال و توسعه پذیر باشد.

سردار آقازاده با اشاره به عقب ماندگی ده ساله گیلان در پسماند یاداور شد: پسماند گیلان در حال ساماندهی است و لذا در تسریع این ساماندهی نیازمند تلاش و کمک همه مدیران کشوری و استانی هستیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.