×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
احداث و بهره برداری استخر کوچصفهان به مساحت ۱۸ هزار متر

گیلان پیام/سعید ابراهیم زاده عضو شورای شهر کوچصفهان با تبریک روز خبرنگار افزود:خبرنگاران کسانی که به نوعی مسولیت خبر رسانی صحیح را بر مردم دارند و این مسولیت بزرگی است چون در دورانی هستیم که خبر نادرست بسیار زیاد است و گاها تیترهای کوچکی بلد می شود و در جامعه موظف به شفاف نمودن آن هستند و از این حیث کار بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهید صارمی و شهادت خبرنگار عزیز که امروز به نام ایشان مزین شده و همه شهدای خبرنگار و همه کسانی که بابت خبر رسانی و اطلاع رسانی سریع جان خود را از دست دادند و مورد هجمه واقع شدند گرامی باد.وی در خصوص پروژه های عمرانی شهر کوچصفهان اظهار داشت: در دو سال آتی از عمر شورای شهر کوچصفهان مانده و انشاالله برنامه های خوبی خواهیم داشت.

عضوی شورای شهر کوچصفهان گفت: آنچه در توان شهرداری و شورا است در حال انجام می باشد و تا به امروز بدهی های زیادی از سالهای گذشته به جامانده بود که پرداخت شد و کارهای عمرانی خوبی در حال انجام است و از جمله روشن شدن شب های کوچصفهان که به همت شهرداری و شورای شهر است و همچنین روزهای کوچصفهان هم بهتر خواهد شد.

سعید ابراهیم زاده افزود: عمران و آبادی در سطح شهر پیگیری خواهد شد و تا پایان این دوره شورا استخری که به شهروندان کوچصفهان قول داده شد احداث شود.شهردار کوچصفهان هم با تبریک روز خبرنگار در ادامه نشست اظهار داشت: هفدهم مرداد تقارن با روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی به همه خبرنگاران تبریک عرض می کنم.

وی در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری گفت: اقدامات صورت گرفته در سطح شهر با همراهی اعضای شورا و شهرداری بود و از اعضای شورای کوچصفهان که شورایی جهادی و انقلابی بود تشکر می کنم.وی افزود: در مجموعه شهرداری با کمال میل و با آغوش باز از تمامی نقطه نظرها ،تحلیل ها ،ایده ها و راهکارها استقبال می کنیم تا بتوانیم مشکلات شهر را حل کنیم و امید را برگردانیم.

مهندس چربدست با بیان مشکلات و چالشها اظهار داشت: در مدتی که شهردار کوچصفهان بودم مشکلات و چالشهای زیادی را تحمل کردیم. در ابتدای حضور محکومیت قضایی به مبلغ ۷ میلیارد تومان که پرداخت شد ولی با تمام اتفاقات در همه حوزه ها آسفالت ، آلمان شهری ، آرامستان و ماشین آلات و … اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی بزرگترین هدف مجموعه شورای شهر و شهرداری طرح استخر است که فاز اول با اتمام نقشه با اعتبار اولیه ۵ میلیارد تومان و زمین به مساحت ۱۸ هزار مترانجام خواهد شد.همچنین با مساعدت مالی از سمت نمایندگان محترم و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دست به دست هم دهیم تا مرد شهر بتوانند استفاده نمایند.

شهردار کوچصفهان افزود: در حوزه های عمرانی پیاده رو صنایع دستی با توجه به اینکه دغدغه مردم شهر هم است در دور میدان امام رضا ( ع) خانه روستایی احداث شده و پیاده رو صنایع دستی هم زده خواهد شد تا مردم از آن استفاده و اشتغال ایجاد شود.همچنین در حوزه فضای سبز و المانهای شهری و ورودی شهر سه آلمان کار شد که مورد استقبال قرار گرفت.در حوزه آبهای سطحی تقریبا به طول سه کیلومتر لوله گذاری انجام شد. در حوزه آسفالت قول داده شد که بعد از این دوره شورا کوچه خاکی در سطح کوچصفهان نخواهیم داشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.