×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی در گیلان گشایش یافت

گیلان پیام/مجری سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب اظهار داشت: ۳۵ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان گیلان هستند.

مسلم نوروزی افزود: بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای تهران، خراسان رضوی، گیلان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، گلستان، اردبیل، قم و مرکزی در سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب حضور دارند.

وی در ادامه به محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه اشاره و بیان داشت: محصولاتی نظیر مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهارخوری، لوستر، چراغهای تزئینی، فرش ماشینی و دستباف، کالای خواب و دکوراسیون منزل در این نمایشگاه عرضه می شود.

نوروزی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اعلام و تصریح کرد: تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان گیلان توسط واحد‌های تولیدی، آشنایی با سلایق و در خواست های مصرف کنندگان و ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی از اهداف نمایشگاه مذکور می باشد.

مجری سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب در رشت گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان برای بازدید عموم دایر می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.