×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حمایت قاطع مدیریت یکپارچه استان از اجرای هشت پروژه بزرگ عمرانی در رشت

گیلان پیام/رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه هشت پروژه عمرانی مهم با حضور شهردار جوان ، متخصص و توانمند برنامه ریزی و در جلسه امروز شورا به رای گذاشته می شود و قرار است در مسیرهایی همچون گلباغ نماز، حمیدیان و… اجرایی طی مدت زمان ۱۸ الی ۲۴ ماهه به اتمام برسد.
وی به برخی دیگر از پروژه های مصوب شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این هشت پروژه جدای از پروژه هایی همچون بازگشایی میدان سرگل و… است .
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه پیش بینی های درآمدی برای این هشت پروژه انجام شده است تصریح کرد: در ضوابط بودجه سال جاری پانصد میلیارد تومان از بخش وام نیز در نظر گرفته شده است و بنده به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تضمین می کنم که خارج از بودجه مصوب ،منابع درآمدی دیگری نیز داریم و یکی از آن ها از محل تبدیل تخریب به جرایم است که اخیرا وزارت کشور درباره آن مصوبه ای صادر کرد و همچنین از محل ارزش افزوده نیز بیش از ششصد میلیارد تومان افزایش اعتبار داریم .
شفیعی به دیدار با رئیس برنامه و بودجه گیلان با حضور کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و شهردار رشت اشاره کرد و گفت: این دیدار صبح امروز برگزار شد و رئیس برنامه و بودجه گیلان اعلام کرد که دویست میلیارد تومان نیز برای این بخش در نظر گرفته می شود تا در روند اجرای پروژه ها تسریع شود.
وی با بیان اینکه به منظور تحقق برخی از این بندها به حمایت قاطع استاندار، نماینده ولی فقیه، دستگاه قضا و نمایندگان مجلس نیاز داریم افزود: حمایت و همراهی نیروی انتظامی بالاخص پلیس راهور و همچنین فرمانده سپاه که الحق و الانصاف تا کنون حامی حوزه مدیریت شهری رشت بوده اند را نیز در اجرای این هشت پروژه بزرگ به همراه داریم و تا کنون نیز با حمایت های استاندار ، نماینده ولی فقیه در گیلان ، فرمانده سپاه استان و دادستان رشت و فرماندار این شهر اقدامات خوبی در رشت انجام شده است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اجرای هشت پروژه بزرگ نیازمند همراهی شهروندان شریف رشت است افزود: یقینا اجرای این پروژه ها مشکلاتی در عبور و مرور برای شهروندان رقم می زند که با صبوری شهروندان شریف این دغدغه نیز برطرف و با همت و همراهی شورا و شهرداری طی ماه هاای آینده شاهد به بار نشستن این هشت خدمت ماندگار به شهروندان رشت هستیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.