×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تصویب بزرگترین لایحه ادوار شورای رشت در شورای ششم

گیلان پیام/رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا با بیان اینکه ۲۳ ماه از فعالیت شورای رشت سپری شد افزود: از صبوری و اعتماد شهروندان شریف رشت طی این مدت سپاسگزارم و امروز بزرگترین لایحه ادواررشت در جلسه امروز شورا بررسی می شود و با این لایحه اثبات شد که فعل خواستن و توانستن با یکدیگر معنا می شود.

وی با تاکید به اینکه امروز لایحه ای در صحن شورا بررسی می شود که حمایت نماینده ولی فقیه، استاندار، فرمانده سپاه استان، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، فرماندار را بهمراه دارد تصریح کرد: تقاطع های غیر همسطح و همسطح و احداث پل ها در قالب هشت پروژه بزرگ عمرانی با تدبیر و تلاش شهردار جوان و متعهد رشت و برنامه ریزی های شورا مطرح و با حمایت مدیریت استان در سطوح مختلف در حال به بار نشستن است و به عنوان منتخبین مردم شریف رشت در شورای ششم از حمایت های تمامی این بزرگان تقدیر و تشکر می کنیم .

عباس نژاد با بیان اینکه استاندار گیلان ، دادستان مرکز استان، فرمانده سپاه گیلان، رئیس کل دادگستری بارها به منظور تسریع بخشیدن به امور و رفع موانع از پیش روی این پروژه و دیگر پروژه ها شخصا در محل اجرای پروژه و جلسات حصور پیدا کرده اند افزود: فرمانده سپاه گیلان نیز تامین مصالح بسیاری از پروژه ها را تقبل کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه تمامی اعضای شورا از این اتفاق خوشحال هستند بیان کرد: شهردار جوان رشت طی مدت زمان کمتر از دو ماه وارد عمل شد و با برنامه ریزی هایی که شورا برای شهردار انجام داده است امروز این مهم تحقق پیدا کرد و عزم شورای ششم برای خدمت به شهروندان جدی است و با حضور شهردار متعهد ، با اخلاق و متخصص تلاش های شورا به ثمر نشسته است.

عباس نژاد با بیان اینکه شورای ششم رشت بارها آماج بسیاری از حملات و توهین ها به ناحق قرار گرفت افزود: امروز شاهد تحقق برنامه ریزی های شورای ششم رشت هستیم که با همت و غیرت شهردار جوان این شهر در حال به بار نشستن است و خیلی ها تلاش کردند با سنگ اندازی ها بتوانند در مقابل مسیر شورا سنگ اندازی کنند تا به منافع شخصی انتخاباتی خود دست پیدا کنند که به حول الهی این گونه نشد .

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای رشت در تمام ایام سال پای کار هستند تصریح کرد: شورای رشت امروز سراسر غرور و افتخار است و بزرگترین لایحه در تمام ادوار شورا امروز تصویب می شود و دیگر قرار نیست مردمان بزرگ شهر فرهیخته رشت ، این شهر را با دیگر شهرها مقایسه و حسرت بخورند و با عزم شورا و همت شهردار قرار است رشت به الگویی برای دیگر شهرها در توسعه و عمران تبدیل شود.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه از رسانه ها و شهروندان تقاضای همراهی داریم گفت: اجرای این پروژه های بزرگ نیازمند همراهی شهروندان است و امیدواریم این مهم از طریق رسانه ها به شهروندان اعلام شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.