×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید استاندار گیلان و سرپرست فرمانداری رشت از نوار ساحلی شهرستان رشت

گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی با همراهی مهندس کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت در جریان سفر یک‌روزه به بخش خشکبیجار از توابع شهرستان رشت از نوار ساحلی امین آباد و مروارید رشت بازدید و آخرین وضعیت ساماندهی سواحل را مورد بررسی میدانی قرار داد.
نماینده عالی دولت در گیلان در این‌ بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سالمسازی دریا منجر به کاهش تلفات ناشی از غرق شدن در سواحل می‌شود، اظهار کرد: در استان گیلان ۳۰۰ نقطه خطر آفرین شناسایی و در کل سواحل استان ۳۵ نقطه برای طرح ساماندهی مشخص شده است که مسافران و گردشگران بومی و غیر بومی می‌توانند از آن ها استفاده کنند.
دکتر اسدالله عباسی وضعیت ساماندهی سواحل در گیلان را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طرح ساماندهی سواحل در ساحل امین آباد در حال اجرایی شدن است و در ساحل مروارید هم این امر به خوبی در حال انجام است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی با تکلیف به تمامی فرمانداران در خصوص اجرای درست طرح سالمسازی دریا در گیلا‌ن بیان کرد: در این استان بیش از ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد لذا تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید در مناطقی که شنا هیچگونه خطری براب افراد ندارد، طرح سالمسازی را اجرایی کنند‌.
دکتر عباسی استاندار گیلان با همراهی سرپرست فرمانداری رشت همچنین در جریان بازدید از ساحل امین آباد و مروارید با چندین تن از غریق نجاتان و نیروهای هلال احمر دیدار کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.