×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارکنان شرکت گاز گیلان اقدام به پاکسازی سواحل دریای خزر کردند

گیلان پیام/عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در این خصوص اظهار داشت: شرکت گاز همواره تلاش می کند تا در کنار انجام شایسته وظایف محوله به عنوان یک دستگاه خدمات رسان، به مسئولیت اجتماعی خود در قبال هموطنان و میهن اسلامی نیز عمل کند و اجرای طرح پاکسازی سواحل دریای کاسپین نیز در همین راستا صورت گرفته است.
وی ضمن قدردانی از حضور پرشور کارکنان و خانواده شاغلین شرکت گاز برای مشارکت در امر پاکسازی سواحل دریا گفت: یکی از مشکلات مهم شهرها و روستاهای گیلان، ریخته شدن زبانه و مواد تجدیدناپذیر در طبیعت است و پاکسازی سواحل حرکتی نمادین برای یادآوری و کمک به رفع این مشکل است.
جمال نیکویی با اشاره به نقش مهم شرکت گاز در حفظ و حراست از محیط زیست گفت: استفاده از گاز طبیعی در گیلان موجب کاهش شدید استفاده مردم از هیزم و به تبع آن حفظ درختان و جنگل شده است و همین موضوع نشان دهنده نقش مهم شرکت گاز در حفظ محیط زیست است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در خاتمه از آمادگی کامل شرکت گاز گیلان برای همکاری با نهادهای ذیربط با برای حفاظت از محیط زیست خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا این اقدام ارزشمند کارکنان شرکت گاز به سایر سازمان ها و مناطق استان تسری یابد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.