×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجرای ۴ طرح سالم سازی سواحل در‌ رشت

گیلان پیام/ مهندس کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رشت، اظهار کرد: گیلانی ها در مهمان نوازی، عشق ورزی و ابراز محبت، شهره عام و خاص هستند.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری سواحل در گیلان، افزود: بسترسازی از استفاده درست و سالم از سواحل در گیلان و رشت فراهم شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم تعریف تفرجگاه های مناسب و مجهز برای گردشگران بویژه در بخش ساحلی، اضافه کرد: در ایام تابستان امسال ۴ طرح سالم سازی دریا در ساحل امین آباد، حاجی بکنده، مروارید خزر و زیبا کنار دریا اجرا می شود.

عاشوری با تاکید بر این مطلب که جلوگیری از غرق شدگی و حوادث مرتبط با آن، حفظ موازین اسلامی و جلوگیری از هنجار شکنی، توسعه حوزه کسب و کار در سواحل؛ سه موضوع مورد تاکید در بحث ساماندهی سواحل می‌باشد، گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط اعم از دستگاه‌های دولتی، شوراهای اسلامی، دهیاران، نیروی انتظامی و سپاه باید به سواحل شهرستان به عنوان حوزه سرزمینی و جغرافیایی شهرستان رشت نگریسته و تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف فوق به کار بندند.

وی با اشاره به طرح سالم سازی ساحل زیباکنار رشت، افزود: انتفاع ظرفیت ساحل زیباکنار باید به بومیان منطقه برسد و این مهم با ایجاد فضای کسب و کار تحقق می پذیرد.

سرپرست فرمانداری رشت ایام تابستان را فرصتی مغتنم برای اجرای برنامه‌های گوناگون و متنوع فرهنگی و نیز معرفی و عرضه صنایع‌دستی رشت به گردشگران برشمرد و تاکید کرد: دستگاه‌های مرتبط مانند میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه و سایر متولیان امور فرهنگی با برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه اقدام کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.