×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پاسخگو بودن، مهمترین شاخصه دستگاه‌های اجرایی است/ جوانان ارزشمندترین ذخیره کشور هستند

گیلان پیام/ مهندس کیا عاشوری صبح امروز چهارشنبه و در نشست صمیمی با همکاران مجموعه فرمانداری و بخشداری مرکزی، ضمن تشکر از زحمات، درایت و شکیبایی آنان و نقشی که در تحقق اهداف اداری و سازمانی دارند؛ برگزاری جلساتی از این دست را در راستای آشنایی با نقطه نظرات همکاران و برای هرچه بهتر شدن نقش فرمانداری به عنوان موتور محرکه و هماهنگ کننده حرکت های مثبت دستگاه ها در راستای تحقق اهداف دولت انقلابی سیزدهم، مهم ارزیابی کرد.
عاشوری پاسخگو بودن را از تکالیف اخلاقی و وظایف اداری کارکنان دولت دانسته و اظهار داشت: شنیدن بی واسطه مشکلات از زبان مردم، موجب آشنایی بیشتر با مسائل مطرح در جامعه گردیده و از مهمترین شاخصه های دستگاه‌های اجرایی در تراز انقلاب است.
وی خاطر نشان کرد: مطمئنا از خلاقیت و نوآوری همکاران در رابطه با نحوه ارتقاء خدمات و کسب رضایت حداکثری مردم استقبال خواهد شد.
نماینده عالی دولت در مرکز استان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به علت اصرار دشمن در ادامه تهاجم فرهنگی و گشودن جبهه های جدید در میدان نبرد ادراکی، گفت: اگر دیگر کشورها ذخیره خود را برداشته های مادی و ارزی بنا نهاده اند؛ نظام اسلامی نسل جوان را ارزشمندترین و استراتژیک ترین ذخایر خود می‌دانند.
بنابراین دشمنان با آگاهی از این مطلب و به قصد تاراج این ذخایر گرانبها، بر توطئه های فرهنگی، تهاجم ادراکی و مسموم سازی فضای مجازی اصرار دارند.
وی در پایان بر همدلی و هم‌افزایی همکاران در خلق خاطرات ماندگار خدمت و تلاش جهادی در عرصه محرومیت زدایی، تاکید کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.