×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آموزش و توانمندسازی روابط عمومی ها بسیار حائز اهمیت است/ روسای ادارات ورزش شهرستانها و هیات های ورزشی فعالیت روابط عمومی و رسانه را جدی بگیرند

گیلان پیام/ آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به آغاز دوره های آموزشی برای روابط عمومی های ورزش گفت؛ دومین جلسه آموزشی تخصصی هفتگی روابط عمومی های ادارات ورزش وجوانان شهرستانها و هیات های ورزشی گیلان باهدف توانمندسازی ، دانش افزایی و اطلاع رسانی درست و به موقع فردا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در سالن مهمانسرای المپیک رشت برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه روسای ادارات ورزش شهرستانها و هیات های ورزشی گیلان فعالیت روابط عمومی و رسانه را جدی بگیرند ،افزود؛ می بایست در هر هیات ورزشی و اداره ورزش شهرستان یک مسئول روابط عمومی منصوب و در این جلسات شرکت کند ، نداشتن روابط عمومی و عدم حضور در این دوره های آموزشی قابل پذیرش نیست.
جهانبخش آرمان با اشاره به جهاد تبیین و جایگاه روابط عمومی در این امر مهم گفت؛ روابط عمومی ها در هر سازمان و دستگاهی که هستند، می بایست اولین روایت گر واقعیت ها و فعالیت های دستگاه باشند و این بسیار مهم و ارزشمند است.
دوره آموزشی سواد رسانه با تدریس آقای سجاد ستوده و دوره آموزشی خبرنویسی و روابط عمومی با تدریس آقای سعید علیپور بصورت هفتگی به مدت ۳ماه روزهای دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۲ در مهمانسرای المپیک رشت برگزار خواهد شد.
در پایان شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون های تئوری و عملی مدرک دوره را توسط خانه مطبوعات گیلان دریافت می کنند./اانتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.