×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
احداث سرویس بهداشتی در شهرداری رشت / آسفالت کوچه ها در نیمه اول سال جاری

گیلان پیام/ چهل و هفتمین جلسه کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت بصورت مشترک با کمیسیون های “عمران” و “بودجه” در خصوص ارایه برنامه های عمرانی مناطق پنج گانه شهرداری رشت در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
مسعود عباس نژاد ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: سرعت بخشی پروژه‌های عمرانی در رشت مورد تاکید فراوان است.
وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، عنوان کرد: در کمترین زمان بودجه عمرانی شهرداری از سوی شورا مصوب و ابلاغ شده است در این راستا معاونت عمرانی و شهرداران مناطق باید تا پایان فروردین ماه سال جاری در خصوص پیمانکاران و آغاز به کار اقدامات عمرانی تعیین تکلیف کنند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: با توجه به مناسب بودن هوا در نیمه اول سال پیمانکاران اقدامات عمرانی از جمله آسفالت کوچه‌ها را در این بازه زمانی انجام دهند.
عباس نژاد با بیان اینکه در نیمه اول سال آسفالت کوچه‌ها انجام شود و ۶ ماهه دوم سال به خدمات شهری رسیدگی شود، اضافه کرد: در سال جاری شهر رشت باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود و شهرداران مناطق باید پیگیر امورات عمرانی و آسفالت باشند.
وی ادامه داد: امانی اورژانس در شهرداری است آسفالت کوچه‌ها و نواحی نباید توسط امانی صورت گیرد پیمانکاران مناطق باید مشخص و عملیات اجرایی آسفالت را انجام دهند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سال جاری در راستای پیشرفت و توسعه شهر، با نگاه جهادی، برنامه ریزی و زمان بندی به مردم و رشتوندان خدمات ارائه شود، گفت: در ۶ ماهه اول سال هر یک از مناطق شهرداری باید یک سرویس بهداشتی تحویل دهد./انتهای پیام

منبع:گیرا آنلاین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.